کد خبر ۴۳۰۸۸ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
دبیر هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر خبر داد:

اعزام تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد قم به مسابقات انتخابی تیم ملی

قم - دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران خبر داد.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان کشور طی روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال جاری به میزبانی تهران و در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان قم نیز در این مسابقات حضوری جدی و فعال به ویژه در بخش فرنگی دارد به طوری که با توجه به سهمیه استان قم، تیم‌های کشتی فرنگی وآزاد قم با ترکیب ۴ فرنگی کار و یک آزاد کار به این پیکارها اعزام شددند.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: علی زینتی رفاه، هادی علیزاده پورنیا، مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری در کشتی فرنگی و روح الله نعمتیان در کشتی آزاد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

رضایی بیان داشت: تمامی فرنگی کاران قمی که به این مسابقات اعزام شده‌اند مدعی پوشیدن دو بنده تیم ملی و رسیدن به ترکیب اصلی این تیم هستند به طوری که مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری پیش از این هم در جمع اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشته‌اند.

وی عنوان کرد: هادی علیزاده پورنیا قهرمان به نام کشتی استان قم و تیم ملی در سال‌های اخیر که مدت‌ها با آسیب دیدگی دست به گریبان بوده و شرایط سختی را سپری کرده است در ماه‌های اخیر به طوری حضوری پررنگ در مسابقات مختلف داشته و امیدواریم حضور وی در مسابقات انتخابی تیم ملی بازگشتی باشکوه و محکم به عرصه قهرمانی برای وی باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی استان قم با نام شهدای مدافع حرم نیز در لیگ کشتی فرنگی کشور شرکت دارد و تاکنون در ۲ مسابقه برابر حریفانی از اندیمشک و نوشهر به ۲ پیروزی متوالی خارج از خانه دست پیدا کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com