کد خبر ۴۳۰۹۱ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸

آیت الله سعیدی: همه باید گوش به فرمان ولایت در مقابل دشمنان هوشیار باشند

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: امروز همه باید گوش به فرمان ولایت در مسیر حفظ وحدت در مقابل دشمنان اسلام هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کننده در همایش دو روزه بسیجیان بنیاد شهید، افزود: انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده ای دارد که بدنبال گمراه ساختن انقلاب از مسیر اصلی است. باید قدر این انقلاب و خونهای پاک شهدا را بدانیم.
وی خطاب به بسیجیان گفت: باید قدر این جایگاه خدمت را بدانیم، مسئولیت حساسی است،‌ همه ما مسئول هستیم اما برخی جایگاه مسئولیتشان حساس تر است و بار مضاعفی از مسئولیت بر دوش دارند باید پیام شهدا به جامعه از طریق شما منتقل شود.
وی با تاکید بر این که باید قدر این نظام اسلامی، ‌انقلاب،‌ نیروهای مخلص بسیجی و سپاه را بدانیم، اظهار داشت: در اجرای امر به معروف ‌به روش صحیح و سنجیده بدور از ایجاد سوء استفاده برای دشمنان به افراد تذکر داده شود تا بهانه جدید دست دشمنان ندهند، باید با هوشیاری دشمنانی که بارها نقض عهد کرده اند را بشناسیم.
سعیدی ادامه داد: موقعیت شما خادمان به شهدا را قرآن با توصیف جایگاه و منزلت شهدا مشخص کرده است.
امام جمعه موقت قم اضافه کرد: هر کس با تلاوت و تدبر در آیات قرآن می تواند جایگاه خود را بشناسد، شما با خدمت به شهدا و خانواده ایشان از جایگاه خاصی برخوردار هستید.
وی تاکید کرد: شما خادمان به شهدا در خدمت کسانی هستید که جان پاکشان را برای خدا تقدیم کردند.
سعیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قم حرم اهل بیت(ع) است و حضرت معصومه(س) میهمان این حرم بودند که به سرعت میزبان خیل عظیم زائران شد، مضجع شریف آن بزرگوار نگین قم، شهر عش آل محمد(ص) است.
فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید وامور ایثارگران از مجموعه های ارزشمندی است که با تدبیر حضرت امام راحل از سال 58 تشکیل شد، زمانی که جنگی هنوز رخ ننموده بود اما نگاه تیزبین بنیانگذار انقلاب اسلامی با توجه به رسالت بزرگ این نهاد که تمرکز بر کار فرهنگی آنهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود و تا امروز ادامه دارد.
سرهنگ فریبرز خزائی افزود: مجموعه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران حول محور امور معنوی، ‌اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی، نشست های سرگروه های حلقه های صالحین را شکل داده است و این دوره نیز به همین منظور برگزار شده است.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور استادان مجرب و با همکاری و هماهنگی های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مجتمع ولایت قم در حال برگزاری است.
خزائی ضمن قدردانی از همکاری های سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم در برگزاری این دوره افزود: بهره مندی از دو فضای نورانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ره توشه معنوی مضاعفی بود برای ادامه راه خادمان بسیجی شهدا که همان مسیر شهدا می باشد.
این دوره دو روزه با حضور 200 تن از بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع ولایت قم در حال برگزاری است.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com