کد خبر ۴۳۱۰۳ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

استاندار قم: دستگاه های دولتی بدهی ها را به شرکت های خدماتی پرداخت کنند

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: دستگاه های دولتی و سایر نهادها بدهی های خود را به شرکت های خدماتی استان پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از عصر پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان استانداری قم، افزود: دستگاه های دولتی باید اعتبارات لازم برای پرداخت بدهی ها از جمله آب، برق و گاز را پیش بینی و نسبت به تسویه معوقات اقدام نمایند.
وی افزایش گرما و به تبع آن مصرف بالای انرژی را نیز مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با مصرف بهینه، شاهد کاهش قطع برق در استان باشیم.
وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغالزایی، افزود: مدیران استان باید نسبت به تسریع در روند سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی اهتمام جدی داشته باشند.
صادقی با تاکید بر اهمیت منابع انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه های دولت و نظام، گفت: چابک سازی دستگاه ها، افزایش اشتیاق کارمندان اداره ها به خدمت رسانی و توسعه خدمات الکترونیکی از جمله مباحثی است که مدیران دستگاه های باید به آن ها توجه ویژه داشته باشند.
وی همچنین ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: همکاری صمیمانه بین مجموعه مدیران اجرایی با دستگاه قضا در استان قم وجود دارد.
هفتم تیرماه 1360 مصادف با شهادت آیت الله بهشتی نخستین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی است که بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید؛ به همین مناسبت هفته نخست تیرماه، هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com