کد خبر ۴۳۱۲۸ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

همدان قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کشور شد

در پایان مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از همدان تیمهای اصفهان الف و قم به مقام های دوم وسوم رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین دوره رقابت های کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز جمعه ۱۶ تیرماه نودوشش به میزبانی اراک برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم استان همدان به مقام قهرمانی رسید تیم استان اصفهان الف به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم استان قم به مقام سوم تیمی رسید.

 

اما در بخش انفرادی در جونو کاتا جاوید و شیری از استان خراسان اول کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فرد از استان تهران نایب قهرمان و جودوکاران مازندران و همدان مشترکا به مقام سوم رسیدند.

 

در کودوکان گوشین جوتسو کاتا صحرایی و سالاری از قم اول نجفی و کریمی از همدان دوم سید مهدی پورحسینی و مهران دهقانی زاده از تهران سوم و میقانی و تهرانی از استان گلستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

 

در کاتامه نو کاتا اصفهان الف به مقام قهرمانی رسید اصفهان ب نایب قهرمان شد قم و کرمان هم مشترکا به مقام سوم رسیدند.

 

در ناگه نو کاتا همدان اول گلستان دوم محمد آسیابی و علی رضا ساعتیان از تهران مقام سوم و قم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 

در کیمه نو کاتا مازندران اول اصفهان دوم و جودوکاران قم و گلستان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

 

شایان ذکر است جودو ایران در بخش کاتا برخلاف مبارزه در جهان جایگاه قابل قبولی دارد و همیشه جزء قدرتمند ترین تیم های دنیاست و در آسیا هم همیشه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده و به همین خاطر مسابقات قهرمانی کشور کاتا جودو از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

 

نفرات اول تا سوم مشترک این مسابقات جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com