کد خبر ۴۳۱۴۲ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

160 میلیاد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر طلب داریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی قم تا به امروز 160 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر طلب دارد که همین امر موجب بروز مشکلات بسیاری نیز برای ما شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا مظفری در خصوص علت خرابی دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و انجام خدمات پزشکی به قیمت نازل و ارزان، استقبال مردم نیز از این خدمات روز به روز در حال گسترش است که این خدمت رسانی به مردم جای شکرگذاری دارد.

وی گفت: با توجه به لزوم رسیدگی و سرویس دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی و همچنین تأمین گاز مخصوص آن از خارج از کشور، این دستگاه در حال تعمیر است که تا اوایل هفته آینده تعمیرات آن به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: البته در طول این مدت که دستگاه در حال تعمیر بود نیز، خدمات رسانی تعطیل نشد و بیماران با آمبولانس  به مراکز ام آر آی منتقل و خدمات پزشکی آن‌ها انجام می‌شود.

مظفری در ادامه به مشکلات مالی بیمارستان‌ها در خصوص تأمین تجهیزات بیشتر اشاره کرد و گفت: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی قم تا به امروز 160 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه گر طلب دارد که همین امر موجب بروز مشکلات بسیاری نیز برای ما شده است.

وی عنوان داشت: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون سازمان‌های بیمه گر مطالبات بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی قم را  پرداخت نکرده‌اند که این موضوع به نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جریان عیادت از ایشان نیز بیان شد که امیدواریم نمایندگان در مجلس در این زمینه ما را یاری کنند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com