کد خبر ۴۳۱۷۴ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
توسط فدراسیون کشتی صورت گرفت

تقدیر از استاندار قم به پاس برگزاری جام بین‌المللی یادگار امام (ره)

استاندار قم به پاس تلاش برای برگزاری مطلوب پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام از سوی فدراسیون کشتی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روز جمعه نهم تیر ماه با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی به میزبانی استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در این دوره از پیکارها کشتی‌گیران 13 تیم خارجی و پنج تیم داخلی در 10 وزن رده سنی نوجوانان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که تیم‌های میهمان از کشورهای فنلاند، قرقیزستان، گرجستان، ارمنستان، ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، اوکراین، آذربایجان، عراق، تاجیکستان و صربستان و منتخب غرب آسیا در قم حضور یافته بودند.

همچنین تیم‌های ایران (الف)، ایران (ب)، ایران (ج)، ایران توسعه و تیم هیأت‌ کشتی قم پنج تیم داخلی حاضر در این دوره از مسابقات بودند که به شکل تیم به تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم‌های برتر هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند و تیم‌های دوم برای رده‌بندی پنجم تا هشتم انتخاب شدند.

در پایان رقابت‌ 18 تیم خارجی و داخلی شرکت کننده در این دوره از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) قم، تیم ملی کشتی فرنگی (الف) ایران با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی شد و تیم‌های آذربایجان، ترکیه و ارمنستان در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

از زمان قطعی شدن میزبانی قم تا زمان اهدای جوایز تیم‌های اول تا سوم و برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره پیکارهای بین‌المللی جام یادگار امام (ره)، استانداری قم در کنار اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌ کشتی قم حضور مستمر و پرکار داشت و به همین منظور فدراسیون کشتی از استاندار قم قدردانی کرد.

در متن تقدیرنامه رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از سیدمهدی صادقی استاندار قم آمده است: احتراما بدین‌وسیله از جنابعالی و همکاران محترم به جهت تلاش و حمایت‌های بی‌دریغ در جهت برگزاری سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) که با حضور 18 تیم از جمله 13 تیم خارجی، به عنوان برترین تورنمنت بین‌المللی اتحادیه جهانی کشتی در رده سنی نوجوانان روز جمعه نهم تیرماه در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار شد، تشکر و قدردانی می‌نمایم، در سایه توجهات حضرت حق سلامت و پیروز باشید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com