کد خبر ۴۳۱۷۸ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

مهدی‌زاده عازم مسابقات آسیایی قزاقستان می‌شود

قم - امیر مهدی‌زاده کاراته کای مطرح استان قم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب یک مدال دیگر عازم قزاقستان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابتهای کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از ۲۱ تیرماه به مدت ۶ روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

امیر مهدی‌زاده ستاره مطرح کاراته استان قم که پیش از این سابقه کسب مدال طلای آسیا را در کارنامه خود دارد این بار نیز به عنوان عضوی از تیم ملی کاراته ایران در دسته منهای ۶۰ کیلوگرم در بخش کومیته برای ایران روی تاتامی خواهد رفت.

مهدی‌زاده که رده اول رنکینگ کاراته جهان در دسته وزنی خود را در اختیار دارد تلاش می‌کند اولین مدال طلای بین المللی خود در سال ۹۶ را کسب کند و این مدال، زمینه ساز حضور وی در مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باشد.

ستاره بین المللی کاراته قم در آخرین حضور خود در یک تورنمنت خارجی در مسابقات کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان به مدال برنز رسید و پیش از آن در مسابقات لیگ جهانی کاراته در امارات نیز به مقام سوم رسید.

مهدی‌زاده با توجه به مدال طلای سال گذشته از مسابقات جهانی کاراته در لینز اتریش در صدر رنکینگ جهانی است اما غیبت‌های مکرر وی در مراحل لیگ جهانی که به گفته وی به دلیل مشکلات مالی برای سفر به کشورهای میزبان صورت گرفته صدرنشینی وی را تهدید می‌کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com