کد خبر ۴۳۲۰۱ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

برگزاری برنامه‌های راهیان نور در قم نیازمند 300 میلیون اعتبار است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: برای اعزام چهار هزار نفر از قم به مناطق عملیاتی غرب کشور 300 میلیون تومان نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ احمد بیطرفان ظهر امروز در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اعزام زائران در روز 14 خرداد در سالروز رحلت بینانگذار کبیر انقلاب اظهار داشت: برای حضور در این برنامه معنوی از استان قم 25 هزار نفر در مراسم حضور داشتند که با برنامه‌ریزی‌های مناسب به نحو قابل قبولی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی و ارزش معنوی این اعزام‌ها ابراز کرد: سپاه به‌عنوان متولی امور اعزام راهیان نور نیازمند کمک همه دستگاه‌هاست و باید دستگاه‌های استان در این مسیر سپاه را یاری کنند.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم توسعه دستگاه‌های دولتی بایستی در برنامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند که در این مسیر حضور آمبولانس همراه با کاروان‌های راهیان نور ضروری است.

وی پوشش درمانی زائران راهیان نور را مهم دانست و گفت: در مقرهای یادمان شهدا آمبولانس ثابت وجود دارد ولی برای پیش نیامدن مشکلاتی در طول مسیر نیازمند پوشش آمبولانس در طول مسیر هستیم و استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با حجم زیاد زائران نمی‌توانند به‌تنهایی پوشش درمانی آنان را ارائه نمایند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) بابیان اینکه برای اعزام هر زائر راهیان نور حدود 150 هزار تومان هزینه می‌شود، عنوان کرد: از این مبلغ تنها نیمی و حدود 75 هزار تومان را زائران می‌پردازند، که در این زمینه برای اعزام چهار هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور 300 میلیون تومان نیاز است.

وی با درخواست از مدیران استانی برای حضور فیزیکی در برنامه‌های راهیان نور افزود: این حضور مسئولان می‌تواند در تصمیم‌گیری آن‌ها نقش داشته باشند و سبب مشارکت بیشتر آن‌ها در برنامه راهیان نور می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com