کد خبر ۴۳۲۶۳ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
تازه ترین اظهارات مدیرعامل فرودگاه متوقف شده قم:

اگر چند ماه فرصت می دادند فاز نخست فرودگاه به اتمام می رسید

شفیعی مدیر عامل فرودگاه قم با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان استان در خصوص عدم حمایت از این پروژه اظهار داشت: : اگر چند ماه فرصت می دادند فاز نخست فرودگاه به اتمام می رسید و نخستین پرواز انجام می شد ، خسارت ریالی وارد شده در مدت توقف ساخت فرودگاه، بسیار بالاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شفیعی مدیر عامل فرودگاه قم با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان از جذب سرمایه خارجی، گفت: متاسفانه نظر مسئولان استان قم نسبت به احداث فرودگاه و در نتیجه حمایت از سرمایه گذاری خارجی در این طرح مساعد نیست و همین مساله موجب مسکوت ماندن میلیاردها تومان سرمایه شده است.
مدیرعامل فرودگاه قم افزود: اگر چند ماه فرصت می دادند فاز نخست فرودگاه به اتمام می رسید و نخستین پرواز انجام می شد.
اضافه کرد: در زمان ساخت فرودگاه قم، یک هزار تن به صورت مستقیم و حدود 2 هزار تن به صورت غیرمستقیم در این طرح شاغل بودند که اگر متوقف نمی شد امروز این تعداد به 15 تا 20 هزار تن رسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: خسارت ریالی وارد شده در مدت توقف ساخت فرودگاه، بسیار بالاست.
محمد علی شفیعی گفت : اخیرا شرکت روسی 'رگیون ترانس نفت' برای سرمایه گذاری درطرح های مختلف از جمله فرودگاه بین المللی قم و هتل و هواپیمایی ارم متعلق به شرکت ارم کیش اعلام آمادگی کرده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه این مساله مانع سرمایه گذاری شرکت روسی در این طرح شده است، با این وجود آنها علاقه مند هستند در صورت برطرف شدن موانع کار و فراهم شدن شرایط مساعد در فرودگاه سرمایه گذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر روس ها، شرکت های چینی، ترکیه ای و شرکت هایی از برخی کشورهای دیگر نیز برای سرمایه گذاری در هتل سازی ابراز تمایل کرده اند که امیدواریم با حل مشکلات و موانع بتوانیم سرمایه های خارجی را جذب کنیم.

منبع:|ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
1
۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵

1000 هکتار زمین بدون مجوز گرفته اند و فقط 1000 نفر اشتغال؟

پاسخ