کد خبر ۴۳۲۹۱ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸
پایان مهلت دولت و مطالبه گری نمایندگان مجلس ؛

اقدامات انجام شده دولت برای وضعیت سپرده گذاران کاسپین به کجا رسید؟

حجت الاسلام ذوالنور گفت: سه شنبه نتیجه اقدامات انجام شده دولت در راستای تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران فرشتگان کاسپین به مردم اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم، به دنبال جلسه مشترک نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با دولت برای تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران فرشتگان کاسپین ، نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرنگاران اطلاع داده بودند: در نتیجه برگزاری جلسه مشترک مجلس و دولت، مقرر شد 80 درصد از طلب سپرده گذاران به صورت علی الحساب پرداخت شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که نمایندگان سوال کننده همچنان بر سوال خود مبنی بر طرح دغدغه های خود درخصوص وضعیت سپرده گذاران فرشتگان کاسپین از رئیس جمهور باقی هستند تا مشکل به صورت کامل برطرف شود، گفته بود: قرار است ظرف 3 روز بعد از برگزار شدن جلسه ، بانک مرکزی عملیاتی را اجرا کند که بر اساس آن سپرده گذارانی که تا 50 میلیون تومان از مؤسسه فرشتگان طلب دارند در وهله اول و در وهله دوم کسانی که تا 100 میلیون تومان طلب دارند 80 درصد دارایی خود را به صورت علی الحساب دریافت کنند و روند پرداخت و تسویه به مابقی همچنان ادامه یابد.

وی خبر داده بود: املاک و دارایی های مؤسسات در حال کشف، قیمت گذاری و فروش است و از محل منابع آن تا 3 روز بعد از جلسه برگزار شده اقدامات لازم عملیاتی می شود تا قدری از مشکلات مردم کاسته شود و بعد از 3 روز مجددأ با دولت جلسه ای برگزار کرده و مطالبه گری خواهیم کرد.

با پایان یافتن مهلت 3 روزه دولت و به دنبال پیگیری مطالبه گری نمایندگان از رئیس جمهور ، خبرنگار زنان قم، در گفتگویی با عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از آخرین وضعیت عملیات اجرایی بانک مرکزی  در راستای تعیین تکلیف سپرده گذاران  فرشتگان کاسپین اطلاع یافت.

حجت الاسلام ذوالنور اظهار داشت: سه شنبه نتیجه اقدامات انجام شده دولت در راستای تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران فرشتگان کاسپین به مردم اعلام خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: در جلسه عصر سه شنبه کمیسیون امنیت ملی که با حضور مسئولین ذیربط شبکه بانکی کشور برگزار خواهد شد، نسبت به پیشرفت کار و اقدامات انجام شده و همچنین کارهایی که باید صورت بگیرد از مسئولین توضیح خواهیم خواست.

 

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com