کد خبر ۴۳۲۹۴ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
پس از تساوی آتلیه طهران قم مقابل پارسیان

غیاثی: درباره قضاوت داور به کمیته فوتسال نامه می‌زنیم/بارها برق سالن قطع شد و دلیل آن را نبود آمبولانس اعلام کردند!

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: برق سالن دو بار قطع شد در حالی که خانه‌های مجاور برق داشتند، بعد از پیگیری‌ دلیل قطع برق را نبود آمبولانس در سالن عنوان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال میان دو تیم پارسیان شهر قدس و آتلیه طهران قم برگزار شد که این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سید محمود غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: در کل امروز بازی خوبی بود اما متاسفانه با توجه به اینکه ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم دو گل دریافت کردیم و امروز تیم آتلیه کاملا به بازی مسلط بود.

وی در ادامه گفت: در نیمه دوم این دیدار به یکباره ورق بازی برگشت و با تصمیم اشتباه داور دوم هفت خطا و دو پنالتی برای تیم ما گرفته شد. من واقعا نمی‌دانم بگویم این موضوع سهوا بوده یا عمدا اما به جرات می‌توانم بگویم به دلیل جوان بودن داور این مشکل برای ما بوجود آمد و این موضوع کار دست ما داد.

سرمربی تیم آتلیه قم گفت: همین سفر امروز ما 5-4 میلیون برای باشگاه هزینه داشته، من نمی‌خواهم بگویم داور دوم مسابقه از عمد این اشتباهات را داشته اما این را خوب می‌دانم با توجه به بخشنامه اخیر کمیته فوتسال که اگر بازیکن یا مربی برعلیه فدراسیون فوتبال یا کمیته فوتسال حرفی بزنند آنها را به کمیته انضباطی احضار می‌کند. ما هم تابع قانون هستیم و فیلم این بازی را تهیه کردیم و فردا از طرف باشگاه با نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را اعلام می‌کنیم.

وی در پایان درمورد اتفاقات سالن این مسابقه که قبل از برگزاری این دیدار برق سالن قطع شد گفت: ما امروز در سالن دو بار در حال گرم کردن بودیم که هر بار به دلایلی برق سالن قطع می‌شد. اما سوالی که مطرح بود خانه‌های مجاور این سالن برق داشتند و فقط برق سالن قطع بود و بعد از پیگیری‌های ما و گفته‌های شاهدان که دلیل قطع برق را نبود آمبولانس در سالن مسابقات اعلام کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com