کد خبر ۴۳۳۴۳ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳

نظرات کارشناسان و فعالیت های پژوهشی در راستای افزایش امنیت درقم به کار گرفته شود

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: نظرات کارشناسان و فعالیت های علمی و پژوهشی در راستای افزایش امنیت دراین استان باید به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، 'سید مهدی صادقی' روز سه شنبه در آیین افتتاح 'دبیرخانه سهم من در امنیت و آرامش ونخستین جلسه ستاد مشارکت های مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی قم'، افزود: امنیت زیر پایه و مهم ترین بخش جامعه است که اگر تامین شود بسیاری از مسائل و اهداف در همین راستا محقق خواهد شد.
وی اضافه کرد: اگر مشارکت مردم در تامین امنیت افزایش یابد، به طور قطع جامعه از ضریب امنیتی بالاتری برخوردار می شود. که همایش 'سهم من در امنیت' با هدف مشارکت همه آحاد جامعه درمقوله امنیت برگزار شد.
همایش سهم من در امنیت و آرامش، کاری مشترک توسط پلیس قم، استانداری قم و دانشگاه آزاد اسلامی بودکه فروردین ماه امسال در قم ترتیب یافت ، بیش از 100 مقاله در محورهای امنیت اجتماعی، اخلاقی، روانی، اقتصادی، فضای مجازی و حقوقی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.
وی اظهار داشت: برای نهادینه کردن و افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت دبیرخانه دایمی این همایش توسط نیروی انتظامی تشکیل شد که ما از این مساله حمایت می کنیم و معتقدیم که همه باید دراین بخش همکاری جدی داشته باشند.
استاندار قم بر مشارکت دستگاه های دولتی و غیردولتی در تامین امنیت تاکید کرد و گفت: دستورالعمل هایی در این راستا تدوین شده و از همه دستگاه ها انتظار مشارکت بیشتری است.

** قم پیشرو درتامین امنیت
رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی ومطالعات اجتماعی ناجا نیز دراین جلسه گفت: قم از استانهای موفق و پیشرو در امر تامین امنیت است.
سردار هادی شیرزاد افزود: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت است که با مشارکت عموم مردم و رئیسان سازمان ها امکانپذیر است.
وی با اشاره به افتتاح دبیرخانه سهم من از امنیت، درقم گفت: به دنبال بررسی نقاط ضعف و قوت
طرح مشارکت جدی مردم در تامین امنیت جامعه هستیم و پس از بررسی آن درقم ، در سایر استانها اجرایی می شود.
وی با بیان این که ایران از کشورهای امن جهان است، ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم امنیت پایدار و همه گیر را در سراسر کشور حفظ کنیم.
سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم و جمعی از مسئولان استان نیز در این جلسه حضور داشتند.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com