کد خبر ۴۳۳۷۵ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم:

قم می‌تواند ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد

قم - مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم با روشن خواندن آینده تیمش گفت: قم می‌تواند ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل ثانی شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش برابر تأسیسات دریایی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی از نظر سطح فنی در شرایط با کیفیتی قرار داشت اما بازیکنان ما به این دلیل که از نظر تجربی مسبت به حریف در شرایط پایین تری قرار داشتند و به طور کلی کمتر تجربه چنین مسابقاتی در آن‌ها وجود داشت شانس کمتری برای موفقیت داشتند.

وی افزود: فقط ۴ بازیکن ما سابقه لیگ برتری و بازی در برابر بازیکنان بزرگ و ملی پوش دارند و بقیه نفرات تاکنون در برابر بازیکنی چون وحید شمسایی و ستاره‌های تاسیسات بازی نکرده بودند و من به آن‌ها حق می‌دهم که نتوانند آن توانایی لازم برای پیروزی را داشته باشند.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: در ۱۰ دقیقه اول بازی این مشکل وجود داشت که ما تحت تاثیر نام و شخصیت تیم تاسیسات دریایی قرار داشتیم و بازیکنان ما سردرگم بودند اما پس از آن و با دریافت ۳ گل تیم ما به خود آمد و نمایش بسیار خوبی داشت.

ثانی بیان داشت: در ۵ دقیقه پایانی به پاور پلی و آرایش ۵ نفره روی آوردیم که گل سوم را نیز به ثمر رساندیم و چند موقعیت بسیار خوب هم داشتیم اما جوانی و بی‌تجربگی تیم ما اجازه نداد بتوانیم پیروز بازی باشیم.

وی عنوان کرد: تردید نکنید که من با این تیم موفق خواهم شد زیرا نفرات ما بازیکنان جوان و جویای نام فوتسال قم هستند و من اعتقاد دارم قم حتی می‌تواند ۳ تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد و ما حتی همین حالا هم یک تیم از بازیکنان بومی در بیرون از لیگ برتر داریم.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم تصریح کرد: امثال اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی از میدان دادن به جوانان قمی چهره شدند و موفقیت‌های آن‌ها و امثال آن‌ها از همین جا شکل گرفته و قطعا بدانید بازیکنان من جا پای بازیکنان بزرگ خواهند گذاشت.

ثانی افزود: تماشاگران قمی حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند و من شرمنده آن‌ها شدم که نتوانستیم امتیاز بگیریم اما ما در آینده جبران می‌کنیم ضمن اینکه قرار است سعید قاسمی به تیم اضافه شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com