کد خبر ۴۳۴۴۰ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

بدحجابی امروز در سطح جامعه، زیبنده نظام و انقلاب نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بدحجابی که امروز در سطح جامعه مشاهده می کنیم به هیچ وجه زیبنده نظام و انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار سایت کریمه با اشاره به فرارسیدن 21 تیرماه ،روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: بی شک سرکوب خونین قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی، حاکی از عمق غیرت دینی و حیای ایمانی مردان و زنان مسلمان این سرزمین است.

وی همچنین با تاکید بر این که لازمه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، داشتن برنامه منسجم و نگاه راهبردی است، گفت: در حال حاضر واقعیت آن است که وضعیت پوشش و حجاب در شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم شیعه ما نیست و برای این که در این خصوص شاهد تحولی باشیم لازم است که همه مردم و به خصوص متولیان در این باره احساس مسئولیت دینی داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: هر چند در برخورد با بدحجابی و بی عفتی در جامعه، گاهی اوقات انجام برخوردهای قهری و پلیسی اجتناب ناپذیر است اما این مساله نباید ما را از لزوم توجه به بُعد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی غافل کند و لذا همه مسئولان و مردم باید به اهمیت فعالیت های فرهنگی باور و اعتقاد راسخ داشته باشند تا شاهد تحولات ارزشمند در این باره باشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com