کد خبر ۴۳۵۳۰ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶

واحدهای صنایع کوچک قم با هیات تجاری کره جنوبی مذاکره می کنند

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از فراهم شدن زمینه مذاکره فناورانه فعالان صنایع کوچک ومتوسط استان با هیأت تجاری کره جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، امیر طیبی نژاد روز یکشنبه با اشاره ظرفیت پذیرش دانش روز صنعت جهان توسط فعالان تولید استان اظهارکرد: خوشبختانه واحدهای صنعتی استان قم علی رغم نوپا بودن نسبت به بسیاری از استان های صنعتی دیگر ولی شاهد توسعه و حرکت سریع آن ها در زمینه های صنعتی و تولیدی هستیم.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی همواره برای نشان دادن ظرفیت و پتانسیل خود از تمام ظرفیت های در اختیار به نحو مطلوبی استفاده می کند تصریح کرد: این وظیفه ما بعنوان بخش دولتی و حامی صنعت و تلاشگران عرصه تولید است که زمینه و فضاهای لازم را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.
طیبی نژاد با اشاره به اقدامات وبرنامه های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعالان تولیدی و اشتغال کشور و بخصوص قم تاکید کرد: تلاش این سازمان برای ایجاد خوشه های کسب و کار، فعالسازی کنسرسیوم های صادراتی، آموزش های رایگان حضوری و مجازی، تورهای صنعتی و حضور در نمایشگاهها و بازارهای جهانی سبب شده تا نگاه ومسیر حرکت تولید کنندگان قم به سوی بازارها و کشورهای جدید منعطف شود.
وی یکی از الزامات تداوم این حرکت و از سوی دیگر استمرار حضور در عرصه های منطقه ای و فرا منطقه ای توسط صنایع کوچک ومتوسط را همراه شدن و بهره مندی از دانش روز و بکار گیری فن اوری های جدید صنعتی برشمرد و یادآور شد: سازمان صنایع کوچک در همین راستا اقدام به برگزاری دومین جلسه انتقال فن آوری واحدهای صنعتی ایران با هیأت تجاری کره جنوبی نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم این نشست را فرصتی منحصر به فرد در نوع خود عنوان کرد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته فعالان تولیدی و صنعتی استان قم نیز می توانند با حضور در این جلسه از مزایای آن که گفتگو با تولید کنندگان کشور کره جنوبی و دریافت نیازهای فن آورانه خود است اقدام کنند.
وی ضمن دعوت از شرکت ها و فعالان دانش بنیان و واحدهای صنعتی فن اورانه برای بهره مندی از این فرصت اضافه کرد: در دنیای صنعتی امروز انتقال فناوری یکی از مهره های اصلی به حساب آمده و سبب افزایش کیفیت تولید وارتقای بهره وری و رقابت پذیری در عرصه صادرات می شود.
طیبی نژاد از واحدهای صنعتی متقاضی برای حضور در این نشست خواست تا با مراجعه به سایتhttp://iktec.ir مراجعه و ثبت نام نمایند


انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com