کد خبر ۴۳۵۳۶ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
فرمانده انتظامی استان قم:

عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ما امروز هر چه داریم و جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به خاطر شهدا بوده و عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار با خانواده‌های دو تن از شهدای فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز توفیق پیدا کردیم به اتفاق ریاست عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان این فرماندهی، خدمت خانواده‌های معظم م معزز شهدا برسیم.

وی افزود: ما امروز هر چه داریم به خاطر شهدا است، جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به‌خاطر شهدا بوده و عزت و امنیت اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و اگر این شهدا نبودند این امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است، امروز وجود نداشت.

مجتبایی تصریح کرد: شهدا در حقیقت به ما آموخته‌اند که چه معامله پر سودی را انجام دادند اول اینکه آن جانی که یک روز از بین می‌رود را با خدا معامله کردند و در مقابل بهشت ابدی را خریدند و دوم اینکه با رفتنشان ارزش‌ها را زنده کردند و علاوه بر اینکه برای جامعه الگو بودند، افتخار خانواده‌های خود نیز بوده‌اند چرا که خانواده شهید دارای یک جایگاه ویژه در بین مردم و خداوند متعال هستند و مردم آنها را تکریم می‌کنند یعنی هم سعادت دنیا نصیب آنها می‌شود و هم سعادت آخرت و این بسیار مطلب با ارزشی است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: ما برای روحیه گرفتن خودمان به خانواده‌های شهدا سرکشی می‌کنیم و می‌خواهیم بگوییم که ما شما را فراموش نکرده ایم.

فرمانده انتظامی استان قم از خانواده‌های شهید " ضیائی فر و شهید "عین علی عسگری " که در سال 67 در دستگیری با عوامل ضد انقلاب در کردستان به شهادت رسید، دیدار کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com