کد خبر ۴۳۶۷۸ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
در هفته اول لیگ فوتسال نوجوانان قم رخ داد؛

پیروزی تیم‌های الوند، آتلیه، سید ذاکر و منتظران برابر حریفان

هفته اول از فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان برگزار شد و الوند، آتلیه، سید ذاکر و منتظران برابر حریفان پیروز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، در آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ نوجوانان استان تیم‌های الوند، آتلیه، سید ذاکر، منتظران، رئیس کرمی و انصار حریفان خود را شکست دادند و انصار صدرنشین شد.

هفته نخست از فصل جدید لیگ فوتسال باشگاهی قم در رده سنی نوجوانان شنبه شب در سالن نخلستان قم به پایان رسید و در مسابقات این هفته در هیچ یک از مسابقات امتیازات تقسیم نشد و رقابت‌ها در سطح بالایی به انجام رسید.

در این مسابقات تیم فوتسال آتلیه طهران در دیدار برابر مهدیار با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید در حالی که حسین نصیری (۲گل) رضا نجفی و حسن تاجر برای آتلیه و سید علی سجادی و امیر رضا حسن‌نژاد برای مهدیار گلزنی کردند.

تیم فوتسال الوند نیز در یک بازی نزدیک توانست ۳ بر ۲ المپیاد را شکست دهد که مجید حجتی‌زاده و ابوالفضل حقیقت نیکو برای المپیاد و حمید قنبری (٢گل) و امیر حسین حیدری برای الوند در این مسابقه دروازه حریف را گشودند.

تیم فوتسال شهید رئیس کرمی دیگر تیم پیروز هفته اول بود که با ۲ گل از امیر فصیح و یک گل از علیرضا حکیمی موفق شد ۳ بر صفر برابر مرصاد پیروز شده و پیروزی قاطعی در اولین گام به دست بیاورد.

تیم فوتسال منتظران یکی از نتایج جالب این هفته را کسب کرد و در مسابقه برابر اعتماد ملی ۶ بر یک صاحب برتری شد که محمد امین حاجی برای اعتماد ملی و سجاد احمدی (٣گل)، حسین فهیمی (٢گل) و امیر حسین رستمی برای منتظران در این مسابقه گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های فوتسال سید ذاکر و نبرد نیز ۴ بر ۲ به سود ذاکر پایان یافت که محمد سیفی (٢گل)، امیرحسین حاجیان و سعید فرهاد برای سید ذاکر و امیرحسین خوش لهجه و سهیل قنبری برای نبرد، گلزنان این مسابقه جذاب و نزدیک بودند.

در آخرین بازی هفته اول نیز انصار توانست با برتری ۶ بر صفر برابر آرش صدرنشین شود در حالی که محسن بیات (٢گل)، عرفان شریفی (٢گل)، مهدی ساریجلو وسید مهدی موسوی برای انصار در این مسابقه موفق به فتح دروازه حریف شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com