کد خبر ۴۳۷۴۹ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

ملک‌پور دونده طلایی قم در لیگ طلایی دوومیدانی ایران

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: دوومیدانی‌کار قم با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی به کار خود در پیکارهای لیگ طلایی دوومیدانی کشور پایان داد.

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سریال افتخارآفرینی دوومیدانی‌کاران استان  قم در میادین کشوری سال 1396 با درخشش یکی از بهترین‌های چند سال اخیر این رشته در مرحله دوم رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی ایران ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: رضا ملک‌پور قهرمان ارزنده دوومیدانی استان قم که به تازگی از رقابت‌های قهرمانی کارگران جهان با کسب مدال و افتخارات ارزنده بازگشته و در اوج آمادگی به سر می‌برد، نماینده موفق قم در مسابقات مرحله دوم لیگ طلایی دوومیدانی بود و با مدال طلا از این رقابت‌ها بازگشت.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: ملک‌پور در رشته تخصصی خود یعنی 400 متر با مانع در این مرحله از مسابقات به میدان رفت و در پایان موفق به ثبت رکورد 51 ثانیه و 74 صدم ثانیه شد تا بالاتر از دیگر رقبا مدال طلای لیگ طلایی دوومیدانی ایران را کسب کند.

وی عنوان کرد: مرحله دوم رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی ایران در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و ابتدا بانوان در مواد پنج هزار متر، پرش طول، پرتاب دیسک، 100 متر و پرش سه گام و سپس مردان دوومیدانی‌کار به میدان رفتند.

رضایی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش مردان در رشته‌های پرتاب نیزه، پرش ارتفاع، 400 متر با مانع، سه هزار متر با مانع، 200 متر، 800 متر، پرش سه‌گام و پرتاب چکش به انجام رسید و مطابق بخشنامه این رقابت‌ها، به نفرات اول هر ماده یک و نیم سکه، نفرات دوم یک سکه و به نفرات سوم نیز نیم سکه بهار آزادی به عنوان پاداش اهدا شد.

وی در پایان اظهار کرد: در رشته 400 متر با مانع بعد از رضا ملک‌پور قهرمان ارزنده دوومیدانی قم، میلاد رمضانی از آذربایجان شرقی با ثبت رکورد 51 ثانیه و 89 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و مقام سوم نیز با زمان 52 ثانیه و 86 صدم ثانیه به دیگر دونده آذربایجان شرقی یعنی مهدی پیرجهان تعلق گرفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com