کد خبر ۴۳۷۹۱ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

ارسال بیش از 350 اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر کرامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: پنجم مردادماه مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر کرامت در قم برگزار می‌شود و تا کنون بیش از 350 اثر به دبیرخانه کنگره ملی ارسال شده است که در مراسم اختتامیه از برترین آثار با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای دهه کرامت برنامه‌ریزی مطلوبی انجام داده است و زیر مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) کنگره ملی شعر کرامت را برگزار می‌کند.

وی افزود: پنجم مردادماه مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر کرامت در قم برگزار می‌شود و تا کنون بیش از 350 اثر به دبیرخانه کنگره ملی ارسال شده است که در مراسم اختتامیه از برترین آثار با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شود.

‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه هدف این اداره‌کل استفاده از استعدادهای مخاطبین جشنواره در راستای فعالیت‌های فرهنگی است، تصریح کرد: آثار برتر این کنگره ملی در قالب یک مجموعه مشخص منتشر می‌شود تا بتوانیم در عرصه فرهنگی دستاوردهای مطلوب و قابل قبولی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفتر خبرگزاری رضوی در استان قم افتتاح می‌شود و هر چند این خبرگزاری فعالیت اصلی خود را در مشهد دنبال می‌کند اما در راستای معرفی کرامات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) پایگاه مرکزی خود را در استان قم راه‌اندازی می‌کند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com