کد خبر ۴۳۸۰۹ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
با حضور مدرسی از آلمان؛

دوره دانش افزایی فوتبال پایه در قم آغاز شد

قم - دوره دانش افزایی فوتبال پایه در قم با حضور مدرسی از آلمان و مربیان درجه اول کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه در قم بر پایه مبانی آموزشی فیفا برای آکادمی‌های فوتبال پایه سراسر جهان موسوم به گرس روتز از صبح سه‌شنبه در قم گشایش یافت.

در این دوره آموزشی یک روزه که با حضور مربیان و مدیران باشگاه‌ها و آکادمی‌های فوتبال در استان قم در سالن همایش‌های مرکز ملی جوانان در قم برگزار می‌شود مربیان فوتبال پایه در قم آخرین روش‌های کار با فوتبال آموزان نونهال و نوجوان را فرا می‌گیرند.

مدرس این دوره محمد رضا پرکاس، مدرس تبعه آلمان و دارای مدرک حرفه‌ای «پرولایسنس» اتحادیه فوتبال اروپا یوفا است که هدایت تیم العروبه در لیگ برتر فوتبال عمان را بر عهده دارد.

۳ مربی بومی و خوشنام استان قم شامل ناصر بختیاری‌زاده دارای مدرک A آسیا و مدرس AFC، سید علی می‌رمهدی دارای مدرک A آسیا و سر استعدادیاب پایه استان قم و عباس رحمانی دارای مدرک A آسیا و مدرس AFC دیگر مدرسان این دوره دانش افزایی هستند.

مربیان و مدیران آکادمی‌های فوتبال در قم هر ساله در دوره به روز رسانی دانش مربیگری پایه فیفا با نام گرس روتز شرکت می‌کنند که این دوره آموزشی امسال دیرتر از زمان همیشگی در قم برگزار می‌شود.

هیئت فوتبال استان قم در سال‌های اخیر بارها اقدام به برگزاری دوره‌های دانش افزایی مربیگری و نیز دوره‌های مربیگری سطوح مختلف فوتبال و فوتسال کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com