کد خبر ۴۳۸۱۱ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور رخ داد؛

شکست سنگین تیم فوتسال آپکو پارس قم برابر نماینده کاشان

قم - مدیر تیم فوتسال آپکو پارس تیم فوتسال آپکو پارس قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور برابر نماینده کاشان شکست سنگینی متحمل شد.

مرتضی درخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آپکو پارس در دومین روز از مسابقات فوتسال دسته برتر جوانان کشور در دور رفت باز هم ناکام بود و این باز شکست سنگینی برای نماینده کاشان پذیرا شد.

وی افزود: در ادامه دور رفت از فصل جدید رقابت‌های فوتسال دسته برتر جوانان کشور، تیم فوتسال آپکو پارس قم روز دوشنبه در سبزوار به دیدار تیم منصوری کاشان رفت و با شکست برابر این تیم، دومین شکست پی در پی را متحمل شد.

مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: در این مسابقه، تیم آپکو پارس قم با حساب ۶ بر یک برابر منصوری کاشان بازنده شد و شکست سنگین و غیر منتظره‌ای برابر این تیم کاشانی تجربه کرد و بدین ترتیب اکنون از ۲ بازی بدون امتیاز است در شرایطی که این نتایج برای نایب قهرمان فصل گذشته دور از انتظار بوده است.

درخانی بیان داشت: تیم آپکو پارس قم در اولین بازی خود ۵ بر ۴ برابر یاران جوان هرمزگان شکست خورده بود اما کسی فکر آن را نمی‌کرد که آپکو در مسابقه برابر حریف کاشانی بازنده باشد و با چنین نتیجه‌ای مسابقه را واگذار کند.

وی عنوان کرد: سومین مسابقه تیم آپکو پارس قم برابر تیم میزبان یعنی ثامن الحجج سبزوار برگزار می‌شود و نماینده قم پس از بازی با میزبان ۳ مسابقه دیگر نیز در دور رفت در پیش خواهد داشت.

مدیر تیم فوتسال آپکو پارس قم تصریح کرد: یاران جوان بندر عباس، منصوری کاشان، ثامن الحجج سبزوار، انصار المهدی فسا، کمیل کریمان کرمان و شهروند ساری حریفان تیم آپکو پارس قم را در این مرحله از مسابقات تشکیل می‌دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com