کد خبر ۴۳۸۵۱ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸

دیدار تیم جوانان کبدی قم با تیم ملی سریلانکا/ حضور کبدی قم در لیگ برتر

قم- ایرنا- رئیس هیات کبدی قم گفت: دیدار دوستانه تیم جوانان کبدی قم با تیم ملی سریلانکا امروز چهارشنبه چهارم مردادماه سال جاری ساعت 16در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و تیم این استان متشکل از 10 بازیکن در مسابقه حضور دارد.

مسلم رشیدی درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش و رایزنی های زیادی برای حضور تیم ملی سریلانکا در قم انجام دادیم ولی مقدور نشد به همین دلیل این بازی در تهران انجام می شود.
وی گفت: کشور سریلانکا در رشته کبدی بسیار قوی است و این مسابقه می تواند برای تیم قم که در آستانه حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور است بسیار مفید باشد.
رشیدی با بیان اینکه در قم 220 نفر در بخش آقایان و بانوان عضو هیات کبدی هستند، گفت: تیم کبدی قم در سال جاری در لیگ برتر کشور حضور دارد و مربی و همه بازیکنان نیز بومی قم هستند.
وی ادامه داد: در زمینه مسابقات منطقه ای کشور نیز استان قم در رشته کبدی تیم برتر کشور است و در مسابقات منطقه ای سعی داریم میزیانی این مسابقات را برعهده بگیریم.
رشیدی با بیان اینکه در سالجاری خانه کبدی و زمین ساحلی را در قم افتتاح کردیم، گفت: زمینه مناسب برای رشد بیشتر کبدی در قم وجود دارد و سعی داریم با بسیج امکانات، فعالیت های آموزشی و شرکت در مسابقات کشوری در ارتقای این رشته ورزشی بکوشیم.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com