کد خبر ۴۳۹۰۶ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
همزمان با دهه کرامت انجام می‌شود؛

اعزام مبلغین دینی به سراسر کشور/ حضور ۲ هزار زائر اولی در قم

قم - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از اعزام مبلغین دینی به مناسبت دهه کرامت از قم به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس اسکندری در جلسه شورای فرهنگ عمومی که شامگاه چهارشنبه در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی در سطح استان قم ۷۵ برنامه را به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده است که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به اعزام مبلغ در این دهه و همچنین برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی در همه روستاها با حضور روحانیون اشاره کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان قم به مناسبت دهه کرامت ۱۲۰ دانش آموز بی‌بضاعت زائر اولی را به مشهد مقدس اعزام کرد.

ناصر حمزه‌ای همچنین افزود: ۲ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشو زائر اولی حضرت معصومه(س) نیز در این دهه در شهر مقدس قم حضور می‌یابند.

فعالیت ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی

مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم نیز در این جلسه بیان کرد: ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی با موضوع حقوق شهروندی و عفاف و حجاب فعالیت خود را آغاز کرده است.

عطاالدین قاسمی گفت: در استان قم ۱۴ اکیپ دو نفره تشکیل شده و ۱۰۰ دستگاه اجرایی را مورد بازدید قرار می‌دهند تا کاستی‌های احتمالی در دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم مرتفع شود.

وی ادامه داد: رفع تبعیض و برخورد با تخلفات احتمالی در دستگاه‌ها و تشویق کارمندان نمونه از برنامه‌های استانداری قم در این زمینه است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com