کد خبر ۴۳۹۲۸ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
در لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود؛

مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه در قم

قم - تیم‌های هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه امروز در قم یکی از دیدارهای هفته جدید لیگ برتر فوتسال ایران را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی امروز دنبال می‌شود که یکی از ۲ نماینده استان قم باید در قم و در حضور پرشور تماشاگران قمی به دنبال کسب اولین امتیاز فصل باشد.

تیم فوتسال هیئت فوتبال استان قم پس از ۴ شکست متوالی امروز در زمین خانگی به دیدار تیم شهرداری ساوه می‌رود تا پنجمین مسابقه فصل این تیم برگزار شود اما نماینده قم هنوز از ۴ بازی گذشته خود امتیازی به دست نیاورده است.

سایه سنگین انصراف یاسین پیشرو از تیمداری در فوتسال قم و لیگ برتر هنوز روی تیم بی‌پول هیئت فوتبال قم قرار دارد و تیمی که در آخرین روزها و با عجله بسته شده هر ۴ بازی گذشته خود را واگذار کرده است.

شکست در بازی گذشته برابر آذرخش هرمزگان در آخرین ثانیه‌ها برای نماینده فوتسال قم اتفاق افتاد و باخت تلخی برای این تیم بومی رقم زد اما آن‌ها همچنان امیدوارند آینده به این تیم روی خوش نشان دهد و روزهای خوش تیم هیئت فوتبال قم از راه برسد.

تیم هیئت فوتبال قم در ۲ بازی گذشته برابر تیم پرمهره تأسیسات دریایی تهران در قم و تیم آذرخش هرمزگان در بندر عباس در حالی با ارائه یک بازی خوب و باکیفیت بازنده شد که پیشرفت فنی این تیم همه را در قم امیدوار کرده است.

به عبارت دیگر تیم هیئت فوتبال قم نه در بازی هفته دوم در ساری برابر شهروند که به شکست ۲ بر صفر این تیم انجامید و نه در بازی هفته سوم برابر تاسیسات دریایی مستحق شکست نبود و به نظر می‌رسد این تیم توانایی رهایی از انتهای جدول را دارد.

دیدار تیم‌های فوتسال هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸ امروز پنج‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و با توجه به شرایط نابسامان تیم شهرداری ساوه، قمی‌ها بهترین فرصت را برای کسب اولین پیروزی فصل در اختیار دارند.

عسکری: به حمایت مسئولان نیاز جدی داریم

دروازه‌بان تیم فوتسال هیئت فوتبال استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز امیدواری نسبت به آینده این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: به حمایت مسئولان نیاز جدی داریم.

حسن عسکری اظهار داشت: شرایط تیم از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و از مسئولین استان می‌خواهیم که نگاه ویژه‌ای به این تیم که تیمی بومی و جوان است داشته باشند چرا که ما بازیکنان با بازی‌های خوب و قابل قبول خود با وجود شکست‌ها نشان داده‌ایم که در ادامه بازی‌ها حرفی برای گفتن داریم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان قم در فوتسال گفت: اگر بر روی جوانان ما سرمایه گذاری شود و تیم از لحاظ مالی ساپورت شود در ادامه لیگ می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و با توجه به اینکه قم قطب اول فوتسال ایران است می‌توانیم در لیگ آبروداری کنیم و در حد و اندازه‌های تیم استان قم ظاهر شویم.

دروازبان تیم هیئت فوتبال قم افزود: متأسفانه در قم نگاه به ورزش به خصوص فوتسال در اولویت‌های پایانی قرار دارد و به آن اهمیتی داده نمی‌شود، در صورتی که فوتسال استان قم از مهم‌ترین سرمایه‌های آن است و باید در اسرع وقت فکری اساسی برای آن شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com