کد خبر ۴۳۹۸۰ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
با حضور ۹ تیم انجام می شود؛

آغاز مسابقات والیبال امیدهای کشور از امروز در قم

قم - مسابقات والیبال امیدهای کشور از امروز در قم آغاز می‌شود و ۹ تیم به میزبانی قم با هم مسابقه می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های والیبال امیدهای کشور در سطح دوم دسته بندی فدراسیون والیبال در بخش پسران از امروز در قم آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب ۲ سهمیه صعود به سطح اول با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات والیبال امیدهای کشور قرار بود با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که با انصراف تیم والیبال بوشهر، این تعداد به ۹ تیم رسید و حاضران در مسابقات در ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی تقسیم شدند تا از هر گروه ۲ تیم به نیمه نهایی صعود کنند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده که شامگاه جمعه در قم صورت گرفت، در گروه یک این رقابت‌ها توابع تهران، گیلان، کرمانشاه و کرمان حضور دارند و در گروه دوم قم، کردستان، مرکزی، قزوین و اردبیل با هم مسابقه می‌دهند.

تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات راهی سطح اول امیدهای کشور می‌شوند و تیم پنجم گروه دوم به همراه بوشهر که در این مسابقات شرکت نکرده به سطح سوم سقوط می‌کنند.

اسامی نهایی بازیکنان تیم‌امید والیبال استان قم در مسابقات دسته دوم کشور شامل نفرات ذیل است:

۱-حسن‌ایزدی ۲-محمد محمدی ۳-میلاد رشیدی ۴-علی رضا فرزانه ۵-محمد بختیاری ۶-حسین فیروزپور ۷- میثم‌صنیعی ۸-محمد حسین‌محمدی تبار ۹-محمد مهدی پایاب ۱۰-علی مددی ۱۱-محمد شهبازی ۱۲-مرتضی قنبری؛ مربی: سید روح الله شفیعی دارابی؛ کمک مربی: سید امیر لران دهنوی؛ سرپرست: حسین آزاد

این دوره از مسابقات امروز در مجموعه ورزشی هلال احمر واقع در جاده قدیم قم - تهران بعد از پزشکی قانونی مجتمع ورزشی هلال احمر طبق برنامه ذیل آغاز خواهد شد:
 
گیلان - توابع تهران ساعت ۱۴

کردستان - قزوین ساعت ۱۶

قم - مرکزی ساعت ۱۸

کرمان - کرمانشاه ساعت ۲۰

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com