کد خبر ۴۴۰۳۳ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

گزارش تصویری/ چهارده سال طعم شیرین پیاده روی قم تا مشهد

صدها تن از اعضای چهاردهمین کاروان "از بهشت تا بهشت" با بدرقه خادمین مسجد مقدس جمکران در روز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) با پای پیاده راهی حرم امام رئوف شدند. آئین آغاز چهاردهمین کاروان پیاده روی "از بهشت تا بهشت" همزمان با اولین روز از دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از سرویس فرهنگی پایگاه 598، صدها تن از اعضای کاروان"از بهشت تا بهشت" از شهرهای مختلف پس از حضور در وعده گاه منتظران وتجدید پیمان با امام عصر " عج"؛ با بدرقه خادمین مسجد مقدس جمکران با پای پیاده راهی مشهد الرضا شدند.

پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه "س" وپرچم مسجد مقدس جمکران وجمعی از خادمین آستانه کریمه اهل بیت"س" نیز در قالب کاروان "سفیران کریمه" چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا "ع" را تا مشهد الرضا همراهی میکنند.

بر اساس برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته چهاردهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) با شعار «از بهشت تا بهشت» قرار است پس از عبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در بیست و سوم مرداد همزمان با ایام زیارتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) به حرم مطهر ثامن الائمه علیهم السلام برسد.





























برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com