کد خبر ۴۴۰۶۱ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
با کسب برتری مقابل تمام حریفان

قم قهرمان راگبی‌ نوجوانان ایران شد

راگبی‌بازان تیم هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان ایران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، تیم پسران قم در رقابت‌های تک راگبی قهرمانی کشور به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی به مصاف حریفان خود رفت و در پایان با شکست تمامی حریفان سکوی نخست و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این رقابت‌ها ویژه پسران رده سنی زیر 16 سال و در شهر اسکو آذربایجان شرقی برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده ابتدا در دو گروه سه تیمی به رقابت پرداختند، در شریطی که تیم تک راگبی هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم در گروه دوم مقدماتی این دوره به مصاف تیم‌های آذربایجان شرقی (الف) و داتیس تهران رفت و در گروه دوم نیز تیم‌های آذربایجان (ب)، خلیج‌فارس و گلستان رقابت کردند.

راگبی‌بازان آینده‌دار قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم (الف) آذربایجان شرقی به میدان رفت و با نتیجه 9 بر 2 به برتری رسید، ضمن اینکه در دومین دیدار مرحله مقدماتی مقابل تیم داتیس با حساب 7 بر 3 صاحب برتری شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شود.

نماینده هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم که بازیکنان مستعد و آینده‌داری در ترکیب خود داشت در مسابقه نیمه نهایی برابر تیم راگبی هیات گلستان به میدان رفت و حریف را با حساب 7 بر 4 شکست داد تا مجوز صعود به دیدار پایانی این رقابت‌ها را نیز کسب کند.

نوجوانان راگبی‌باز استان قم در مسابقه فینال پیکارهای قهرمانی کشور برابر دیگر تیم پیروز مرحله نیمه نهایی یعنی داتیس به میدان رفتند و در حالی که این تیم را در مرحله مقدماتی 7 بر 3 شکست دده بودند، در فینال 5 بر 4 از سد حریف گذشتند تا جشن قهرمانی بگیرند.

این تیم به سرپرستی یکی از ملی‌پوشان با سابقه راگبی قم یعنی هادی بختیاری‌زاده به مصاف حریفان رفت، در حالی که مربیان این تیم حسن حیدرزاده و مهرداد رشیدی بودند و در ترکیب تیم راگبی هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم علیرضا ترابی، محمدمهدی ناظم، امیرمهدی جعفری، سهیل ره‌سپار، امیررضا یزدان‌پناه، امیرحسین خازنی‌راد، احمد صالحی، محمدجواد فولادوند، سیدحسین میرمحمدی، رضا قی‌چلویی و علی خانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ذ

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com