کد خبر ۴۴۰۶۷ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۱

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی شعر رضوی در رفسنجان

گروه فرهنگی: با معرفی 18 شاعر شایسته دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی و 16 شاعر برگزیده، مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آقایان سیدعلی میرافضلی، علیرضا فولادی و قربان ولیئی سه داور این دوره از جشنواره بودند که 34 نفر برگزیده و شایسته دریافت لوح سپاس را انتخاب کردند.
اما 18 نفر شایسته دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی این جشنواره علی حیدری‌زاد از رفسنجان، اعظم سوری از همدان، سعید غضنفری از خراسان رضوی، سیدروح‌الله فریدونی از خراسان جنوبی، حبیب قاسمی از دلیجان و آرزو طبیی‌نیا از کرمان بودند.
همچنین علی مرادی‌زاده از سیرجان، سیدمهدی نژادهاشمی از سبزوار، مجتبی ابوالقاسمی از مشهد، محمدحسن اسفندیارپور از کرمان، الهه بیات‌مختاری از مشهد و افسانه‌سادات حسینی از نیشابور به همراه میثم داوری از قم، فاطمه سلیمان‌پور از قم، سیدمصطفی صالحی از بروجن، خدابخش صفادل از نیشابور، طاها ارجونی از گلستان و سیده‌نرگس میرفیضی از قم دیگر شایستگان دریافت لوح و جایزه نقدی بودند.
در بین برگزیدگان این دوره از جشنواره لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش شعر اهل‌ بیت(ع) به صورت مشترک به شیما مظهری‌صفات از کرمان و محمدحسین ملکیان از اصفهان رسید و سیدسلمان علوی از قم دوم شد و هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان در این بخش حائز رتبه اول نشدند.
در بخش شعر سپید زهرا حسینی از همدان شایسته تقدیر شد و مجتبی صفدری از گیلان و فاطمه بیرانوند از تهران به صورت مشترک سوم شدند و در این بخش نیز داوران هیچیک از شرکت‌کنندگان را حائیز ربته اول و دوم ندانستند و در بخش ویژه کرامت فائزه زرافشان از یزد شایسته تقدیر شد و این بخش رتبه‌آور دیگری نداشت.
اما در بخش شعر رضوی نجمه سادات‌هاشمی از قم، ندا نوروزی از تهران، امیرحسین نورالدینی از رفسنجان، اسد فرهمند از لرستان، علی سلیمیان از زرین‌شهر اصفهان، حسن زرنقی از آذربایجان‌شرقی، اکبر خدادادی از رفسنجان و ایرج انصاری‌فرد از هرمزگان شایسته تقدیر شدند.
همچنین در بخش شعر رضوی مژده ملازاده از کرمان نفر سوم شد و هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان در این بخش رتبه اول و دوم را کسب نکردند.
منبع: روابط عمومی جشنواره ملی شعر رضوی
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com