کد خبر ۴۴۰۷۸ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
به دلیل مشکلات مالی؛

حضور تیم ایثار قم در فصل آتی لیگ بسکتبال با ویلچر نامشخص است

قم - مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت: حضور ایثار قم در فصل آتی لیگ بسکتبال با ویلچر نامشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در سال‌های گذشته پای ثابت حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بوده است اما مشکلات مالی کار را به جایی رسانده که در مورد حضور در فصل جدید، مطمئن نیستیم.

وی افزود: نمی‌توان با بودجه ۳۰ و ۴۰ میلیون تومانی وارد مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد و مشکل مالی و نبود اسپانسر، اصلی ترین چالش ما برای حضور در لیگ برتر است در حالی که سایر تیم‌های حاضر در این مسابقات برای موفقیت و حضور در این سطح هزینه زیادی می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت: به دنبال جذب حامی مالی و تامین منابع مالی حضور در لیگ برتر هستیم اما در صورتی که در این مسیر موفقیتی کسب نکنیم به ناچار تیم را به دسته اول می‌آوریم و از دسته اول در مسابقات شرکت می‌کنیم زیرا هزینه حضور در دسته اول به مراتب پایین‌تر از لیگ برتر است.

خوشرفتار بیان داشت: لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور یک لیگ حرفه‌ای است که ما برای حضور در آن علاوه بر هزینه‌های معمول مثل سفر و اسکان، باید به بازیکنان و مربیان خود دستمزدی پرداخت کنیم که بازیکنان ما در ایثار بمانند و جذب تیم‌های دیگر نشوند اما زمانی که اسپانسری در کار نباشد نمی‌توان این هزینه را تامین کرد.

وی عنوان کرد: استان قم تیم‌های ورزشی لیگ برتری کم تعدادی دارد که حمایت از این تیم‌های لیگ برتری از سوی استان با وجود همه مشکلات امکان پذیر است و تیم ایثار قم یکی از تیم‌های پرافتخار استان است که نباید اجازه داد که از سطح واقعی خود دور شود.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم تصریح کرد: شایسته نیست که تیمی که در ۳ دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، ۲ قهرمانی به دست آورده به دلیل کمبود منابع مالی که ارقام زیادی هم نیست در لیگ برتر حضور پیدا نکند و ما از مسئولان استانی خواهان کمک در این زمینه هستیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com