کد خبر ۴۴۰۹۹ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۳
نتایج اولین دوره مسابقات امدادی و ورزشی خانه هلال استان قم؛

کسب مقام دوم استانی توسط تیم امدادگران بخش کهک + تصاویر

رئیس هلال احمر بخش کهک گفت: 2 تیم برادران و خواهران کهکی اعزامی به اولین دوره مسابقات استانی خانه هلال حائز رتبه های برتر استانی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، کهک با داشتن مردمانی خونگرم، ولایت مدار و مهمان نواز از توابع قم است که این روزها جوانان این منطقه در بسیاری از رشته های فرهنگی، ورزشی و ... رتبه های برتر کشوری را به دست می آورند، برتری اخیر آن ها در مسابقات امدادی و ورزشی خانه هلال استان قم بوده است.

علیرضا شیرمردی رئیس هلال احمر بخش کهک ضمن تبریک  کسب مقام دوم استانی تیم اعزامی بخش کهک به اولین دوره مسابقات امدادی و ورزشی  خانه هلال استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: تیم برادران و خواهران بخش کهک در اولین دوره مسابقات خانه هلال استان قم به صورت جداگانه شرکت کردند که حائز رتبه های دوم و چهارم شدند.

وی افزود: در این مسابقات شرکت کننده ها مراحلی از جمله چادرزنی ، آمادگی جسمانی، پانسمان و بانداژ را انجام دادند و لازم به ذکر است که این مسابقات با حضور داوران کشوری برگزار شد.

رئیس هلال احمر کهک افزود: آقایان میثم میرزابابایی، محمدصادق اسماعیلی، امیر بختیاری، کاظم داودی، محمدجواد ابرقویی و رسول علی بیگی اعضای تیم برادران شرکت کننده در مسابقات امدادی و ورزشی خانه هلال استان قم بوده اند که موفق به کسب رتبه دوم استانی شدند.

شیرمردی از برگزاری هفتمین دوره مقدماتی امداد و کمک های اولیه به همراه آزمون با حضور 26 شرکت کننده در کهک نیز خبر داد و افزود: این شرکت کننده ها با اصول و اقدامات ضروری امدادی و کمک های اولیه اعم از خونریزی ها ، شکستگی ها، مصدومیت و مسمومیت، ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی و ...جهت مقابله با حوادث آشنا شدند که دوره های تکمیلی در آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با اردوی کشوری در انزلی سخن گفت و افزود: دو نفراز جوانان تیم هفت نفره هلال احمر کهک استان قم به عنوان نماینده به  اردوی پنج روزه کشوری انزلی اعزام خواهند شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com