کد خبر ۴۴۱۸۳ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
سرپرست تیم فوتسال هیئت فوتبال قم:

نتیجه تساوی مقابل تیم مقاومت قرچک برای هیئت فوتبال قم ارزشمد بود

قم - سرپرست تیم فوتسال هیئت فوتبال قم از تساوی تیم هیئت فوتبال قم برابر مقاومت قرچک در ششمین هفته از لیگ برتر فوتسال خبر داد.

وحید نایینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتسال هیئت فوتبال استان قم که در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد و به همراه تیم آتلیه طهران قم، نماینده قم در لیگ برتر است این هفته در لیگ برتر یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد.

وی افزود: تیم‌های هیئت فوتبال قم و مقاومت قرچک عصر روز جمعه در قرچک برابر هم صف آرایی کردند و در این بازی از هفته ششم لیگ برتر، ۲ تیم در پایان ۴۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند که این نتیجه باب میل تیم هیئت فوتبال قم بود.

سرپرست تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: در این مسابقه تیم هیئت فوتبال قم در قرچک گل نخست را در نیمه اول دریافت کرد اما در ادامه تیم هیئت فوتبال قم ۲ بار توسط محمد کرمانی و محمد رمضانی به گل رسید و گل دوم تیم مقاومت قرچک در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.

نایینی بیان داشت: با توجه به نتایج گذشته تیم هیئت فوتبال قم در لیگ برتر و کسب تنها یک امتیاز از ۵ بازی، تساوی در برابر تیم قدرتمند مقاومت قرچک آن هم در زمین حریف دست کمی از پیروزی ندارد و این امتیاز برای ما بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: تیم هیئت فوتبال قم با این تساوی، اولین امتیاز خارج از خانه خود را کسب کرد در حالی که تک امتیاز تیم هیئت فوتبال قم پیش از این در بازی با شهرداری ساوه در سالن شهید حیدریان قم به دست آمد بود و اکنون نماینده قم ۲ امتیازی است.

سرپرست تیم فوتسال هیئت فوتبال قم تصریح کرد: گرچه تیم هیئت فوتبال قم در جمع تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر است اما هرگز نسبت به آینده ناامید نیستیم زیرا ظرفیت بازیکنان بومی فوتسال قم به حدی هست که بتوانیم به تدریج از شرایط کنونی خارج شویم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com