کد خبر ۴۴۱۸۷ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
همزمان با دهه کرامت؛

حرم حضرت معصومه(س) با ۱۵ هزار شاخه گل تزیین و گلباران شد

قم - مدیرحرم حضرت معصومه(س) گفت: همزمان با دهه کرامت برای تزئین و گلباران حرم حضرت معصومه(س) از ۱۵ هزار شاخه گل استفاده شد.

محمد واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌هایی که در دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س) اجرا شد، عنوان کرد: در این مدت ۱۴ هزار غبارروبی در امامزادگان شهر و روستاهای قم انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده شهدا و بخصوص شهدای مدافع حرم، بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد و همچنین سر زدن به بیمارستان‌های قم و اهدای تبرکی از دیگر برنامه‌هایی بود که طی دهه کرامت انجام شد.

مدیر حرم حضرت معصومه(س) همچنین به برپایی ۱۴ موکب در صحن‌های حرم حضرت معصومه(س) اشاره داشت و بیان کرد: ۱۱ موکب در صحن جوادالائمه(ع) و فاطمی برپا بود که پذیرایی از زائران را انجام می‌داد و سه موکب هم فعالیت‌های فرهنگی را برعهده داشت.

وی به برگزاری طرح ترنم باران در روز میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در این طرح که با محوریت حضور نوجوانان برگزار شد حدود ۱۴ هزار نوجوان شرکت داشتند که برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی اجرا شد.

واحدی همچنین به اعزام خدام حرم حضرت معصومه(س) به منظور فعالیت‌های فرهنگی به ۲۳ استان کشور هم اشاره و بیان کرد: استان فارس، اصفهان، چهارمحال بختیاری، سمنان و هرمزگان از جمله این استان‌ها هستند.

وی همچنین به تزیین، اهدا و گلباران حرم حضرت معصومه(س) با شاخه گل اشاره و ادامه داد: در طول دهه کرامت از ۱۰ هزار شاخه گل برای تزیین و اهدا به زائران استفاده شد و ۵ هزار شاخه گل هم در مراسم گلباران گنبد نورانی کریمه اهل بیت(س) استفاده شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com