کد خبر ۴۴۲۲۲ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
سرپرست مرکز بهداشت استان قم خبر داد:

دو استخر در قم پلمپ شد/کشف 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مجتمع بین راهی قم

سرپرست مرکز بهداشت استان قم از پلمپ دو استخر به دلیل نقص های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت : بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت قم بر اساس رسالت خود به صورت مستمر و زمانبندی شده ضمن نظارت بر رعایت بهداشت، طبق ضوابط و دستورالعمل ها اقدام به آموزش متصدیان استخرها می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر باقری با اشاره به گسترش نظارت های بهداشتی در سطح استان گفت: یکی از نظارت های صورت گرفته با توجه به گرمای هوا و استفاده عمومی از استخرها، از این مراکز است که مرتب انجام می شود.

وی عنوان داشت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت قم بر اساس رسالت خود به صورت مستمر و زمانبندی شده ضمن نظارت بر رعایت بهداشت، طبق ضوابط و دستورالعمل ها اقدام به آموزش متصدیان استخرها می کنند.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم تصریح کرد: در همین راستا دو استخر که دارای نواقص بهداشتی بوده و در بازرسی های قبلی با تعیین تاریخ جهت اصلاح، اخطار بهداشتی برای آنها صادر شده بود، در مهلت مقرر شده بازرسی مجدد انجام که به دلیل عدم توجه به اخطارهای قبلی و عدم رفع نواقص اعلام شده، استخر پلمپ و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.

دکتر باقری تصریح کرد: همچنین با توجه به فصل تابستان و حجم مسافرت ها، نظارت های دقیق از مراکز بین راهی صورت می گیرد که در این زمینه نیز کارشناسان و بازرسان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در جدیدترین کشفیات صورت گرفته، 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از یکی از مجتمع های بین راهی کشف شد، که از جمله آنها گز،زیتون پرورده، دوغ، نوشابه و... بوده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com