کد خبر ۴۴۳۰۲ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۷
با حضور عضو هیأت علمی دانشگاه قم برگزار شد؛

نشست بررسی"پرسش و پاسخ در فضای مجازی" در اردبیل

نشست «بررسی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی» با حضور حجت الاسلام مودب عضو هیات علمی دانشگاه قم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، نشست علمی «بررسی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی» با حضور حجت الاسلام مودب عضو هیات علمی دانشگاه قم توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

امین فتحی مسئول دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست با بیان اینکه شبهاتی در فضای دانشگاهی نیز وجود دارد، گفت: برگزاری چنین نشست هایی در راستای پاسخگویی به این شبهات است.
حجت الاسلام مودب عضو هیات علمی دانشگاه قم نیز با اشاره به اعتبارسنجی احادیث، گفت: با گسترش انقلاب اسلامی، شبهات فراوانی در خصوص مباحث دینی منتشر شده است.
وی افزود: قرآن به عنوان اساسی ترین کتاب ما مسلمانان است که مورد نقد برخی نقادان واقع شده است که اغلب این کتب نقد، القای شبهه هستند.
مودب تاکید کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه ها در مواجهه با این نقدها، باید راه تشخیص آنرا نیز بدانند.
 

نشست علمی بررسی"پرسش و پاسخ در فضای مجازی" در اردبیل نشست علمی بررسی"پرسش و پاسخ در فضای مجازی" در اردبیل نشست علمی بررسی"پرسش و پاسخ در فضای مجازی" در اردبیل نشست علمی بررسی"پرسش و پاسخ در فضای مجازی" در اردبیل

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com