کد خبر ۴۴۳۱۲ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

رشد پنج برابری شرکت کنندگان در جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در استان قم

حجت‌الاسلام عطاالله جباری با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره رضوی در قم 5 برابر شده است، بیان کرد: بیش از 5 هزار نفر از استان قم در این جشنواره شرکت کردند که کتاب‌هایی با موضوع زندگی حضرت معصومه(س) و حضرت شاه‌چراغ(ع) انتخاب شد و نویسندگان سه کتاب از پنج کتاب برگزیده جشنواره ساکن قم بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام عطاالله جباری عصر امروز در آئین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی که در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره رضوی امسال برای دومین سال توسط نهاد کتابخانه عمومی به‌صورت کشوری برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت.

وی افزود: سال گذشته 250 هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند که امسال با افزایش بیش از دو برابری به 600 هزار نفر رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره رضوی در قم 5 برابر شده است، بیان کرد: بیش از 5 هزار نفر از استان قم در این جشنواره شرکت کردند که کتاب‌هایی با موضوع زندگی حضرت معصومه(س) و حضرت شاه‌چراغ(ع) انتخاب شد و نویسندگان سه کتاب از پنج کتاب برگزیده جشنواره ساکن قم بودند.

جباری با بیان اینکه 33 نفر از استان قم در جشنواره رضوی موردتقدیر قرار گرفتند، گفت: از بین 5 هزار نفر شرکت‌کننده، 8 نفر از کتابداران و 8 برگزیده خانوادگی و 3 نوجوان و 6 کودک به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی  بیان کرد: تمامی برگزیدگان جشنواره به‌صورت کشوری بود و استان قم نقشی در انتخاب برندگان نداشت و از بین افراد برگزیده به‌قیدقرعه نفرات برتر انتخاب شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: از مسئولان استان قم بابت حمایت‌ها و دلگرمی‌هایی که داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم که امیدوارم بتوانیم با ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) در جامعه گامی بزرگ برداریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com