کد خبر ۴۴۳۶۹ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴
سردار رمضان شریف در جمع خبرنگاران قمی:

بسیاری از رویدادها به خوبی رسانه‌ای نمی‌شود/ رسانه‌ای قدرتمند برای بیان مواضع خود نداریم

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فضای رسانه‌ای باید به درستی هدایت و مدیریت شود اظهار داشت: هزاران گوش شنوا دنبال حرف جدیدی است اما در رسانه هنوز با نیروهای عظیم رسانه‌ای که فرهنگ غربی و آمریکایی را به کشورهای دیگر تلقین کنند فاصله داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار رمضان شریف در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار نخلستان قم با اشاره به حواشی که مقاطع مهم و تاریخ‌ساز در کشورمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند، گفت: این فاجعه بزرگی است و حتما دستی در کار است، در حالی که ما به انسجام رسانه‌ای محکم و صدای واحد نیاز داریم. دشمن در صدد منزوی کردن ما و نشان دادن چهره خشن از ماست و می‌خواهد ما را منزوی کند اما رسانه قدرتمند نباید چنین اجازه‌ای را بدهد.

وی هم‌چنین با انتقاد از برخی جریان‌های رسانه‌ای در انتشار اخبار حوادث عنوان کرد: مثلا در جریان قتل دختربچه، روش‌های رسانه‌ای شدن صحیح نبود و به نحو بدی اطلاع‌رسانی شد و در قلب و روح جامعه آسیب دید. این در حالی است که هزاران جنایت در کشورهای اروپایی و آمریکایی انجام می‌گیرد اما رسانه‌ها این‌گونه متاثر نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: فضای رسانه‌ای باید به درستی هدایت و مدیریت شود، امروز بسیاری از دشمنان اعلام می‌کنند می‌خواهیم سپاه را تحریم کنیم. این در حالی است که از روزی که سپاه با فرمان رهبری طراحی شد، هیچ روزی نبود که مورد غضب دشمنان نباشیم اما راه را پیدا کردیم و با ایستادگی راه قدرت را نشان دادیم.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: ما با  فرهنگ دینی و قرآن کریم و پیامبر(ص) و ولایت فقیه و تبعیت بی‌چون و چرا و همچنین مولفه اتصال به توده مردم راه قدرت را پیدا کرده‌ایم، همه مردم حامی سپاه هستند و سپاه سپر بلای همه می‌باشد. ما هزاران شهید را تقدیم کرده‌ایم تا دشمن بداند که هیچ هراسی از آنان نداریم. آن‌ها از دست ما خسته شده‌اند و طراحی‌هایشان با شکست مواجه شده است از این رو عصبانی هستند و عصبانیت دشمن قابل درک است اما هراسی وجود ندارد. مردم ایران و نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند، این را کارشناسان فهیم دشمنان نیز فهمیده‌اند، توانمندی‌های ما در دشمن هراس ایجاد می‌کند ما در قدرت برتر هستیم.

وی عنوان کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی محتوای گفتمان برگرفته از قرآن کریم و سخنان پیامبر(ص) است ما حوزه مخاطب گسترده‌ای داریم. هزاران گوش شنوا دنبال حرف جدیدی است اما در رسانه هنوز با نیروهای عظیم رسانه‌ای که فرهنگ غربی و آمریکایی را به کشورهای دیگر تلقین کنند فاصله داریم.

وی گفت:خوشبختانه بازخورد گفتمان موفق است و در انتشار گفتمان اسلامی موفق بوده‌ایم به لحاظ کانون خبری در کشور رتبه بالا داریم و همه توجه ها به سمت گفتمان انقلاب معطوف است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com