کد خبر ۴۴۳۸۰ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
مديركل آموزش و پرورش استان قم:

انقلاب علمي در استان قم ايجاد شده است

حمیدرضا شیخ الاسلام گفت: با همفکری اوليا و فرهنگیان در آموزش و پرورش انقلاب علمي روي داد و بايد اين امر در بين مردم نهادينه شود كه قم استعداد و ظرفيت پيشرفت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری در استان قم گفت: تحول علمی برای قم اتفاق افتاد و به دانش‌آموزان نیز بیان شده از دوران تحصیل خود نهایت استفاده را ببرند و نگذارند این دوران هدر رود.

وی با اشاره به شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری گفت: دانش‌آموزان در این دوره مسابقات رتبه نخست کشوری را کسب کردند که نشاندهنده استعداد و تلاش آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد:‌ در مسائل آموزشی بنیه علمی مهم است؛ بنیه علمی در فرآیند آموزشی به وجود می‌آید و فرد باسواد می‌شود و این با سواد شدن در خروجی آموزش و پرورش ارزش دارد.

وی با اشاره به وقوع انقلاب علمی در استان قم گفت:‌ مردم، اولیا و همکاران در این زمینه همفکری کردند و در این بخش انقلاب علمی روی داد و باید این امر در بین مردم نهادینه شود که قم استعداد پیشرفت دارد.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: توجه ویژه به دانش‌آموزان مناطق محروم در دستور کار است؛ به دلیل کمبود بضاعت مالی نباید تکرار پایه و افت تحصیلی برای دانش‌آموزان این مناطق ایجاد شود

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com