کد خبر ۴۴۳۹۵ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

اصحاب رسانه نقش بسزایی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی دارند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اصحاب رسانه نقش بسزایی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی دارند. ‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد صادقی در ابتدای نسشت خبری فرمانده انتظامی استان قم ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه اصحاب رسانه وجدان بیدار جامعه افسران جنگ نرم و افسران‌ اطلاع رسانی هستند، اظهارداشت:اصحاب رسانه نقش بسزایی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی دارند.‌

وی گفت: اهمیت جایگاه و نقش خبرنگار تا حدی واضح و روشن است که با وجود تعدد رسانه ها در دنیای امروز همواره نقش موثر و محوری دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:خبرنگاران در راستای رفع مشکلات اقتصادی سیاسی و آسیب های اجتماعی و سایر مواردی که ممکن است به عنوان مشکل مطرح باشد نقش تاثیرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بسیار ارزشمند بوده و افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود گفت:رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در صورت هدایت صحیح و روشنگری کارکردی امنیت ساز داشته و نقش تعیین کننده ای در ثبات، پایداری و استحکام آرامش و امنیت جامعه دارند.

سرهنگ صادقی افزود:خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه بوده و رسانه ها در ایجاد محیط امن اجتماعی نقش برجسته و بی بدیلی داشته و به عنوان بازوهای توانمند پلیس در گسترش امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی و فردی مطرح هستند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com