کد خبر ۴۴۳۹۸ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
استاندار قم:

حمایت از بخش خصوصی نیازمند نگاه ملی و فرابخشی است

استاندار قم با بیان اینکه حمایت از فعالان اقتصادی برای ایفای این نقش، وظیفه حاکمیت است گفت: حمایت از بخش خصوصی نیازمند نگاه ملی و فرابخشی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای اتاق بازرگانی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی دارد اظهار کرد: حمایت از فعالان اقتصادی برای ایفای این نقش، وظیفه حاکمیت است.

استاندار قم قانونگذاری را مهمترین زیرساخت برای ریل گذاری فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی دانست و افزود: فقدان نگاه ملی و بخشی نگری یکی از چالش‌های موجود در این زمینه است.

وی ادامه داد: نتیجه بسیاری از تصمیمات و قوانین لطمه به تولید و اشتغال است که اثر وضعی آن در مشکلات کشور در بخش‌های مختلف نمایان می‌شود.

صادقی با بیان اینکه بخش اعظمی از موضوعات بایستی به صورت ملی حل شوند تصریح کرد: در سطح استانی تلاش کرده‌ایم تا با تسهیل قوانین شرایط را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مالیاتی استان قم در سال‌های گذشته افزود: با تغییر نگاه در این حوزه توانستیم به رضایتمندی نسبی برای فعالان اقتصادی و تولیدی دست یابیم.

استاندار قم مشکلات شرکت فولاد غرب آسیا و بدهی‌های دولتی به شهرداری قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: نگاه فرابخشی مسؤولان استان و پیگیری همه جانبه موجب شد تا بخش مهمی از مشکلات استان حل شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com