کد خبر ۴۴۴۱۷ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵
رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

کشف محموله ۱۰ میلیاردی پارچه قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: با انتقال خودرو به یگان پس از بررسی مدارک گمرکی در بررسی اولیه با توزیع محموله و مطابقت با اسناد ابرازی مشخص شد 9 تن پارچه اضافه به‌صورت قاچاق در کامیون بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد کرمی اظهار داشت: برابر اطلاع واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون کشنده از جنوب کشور اقدام به بارگیری محموله پارچه قاچاق به مقصد تهران کرده است، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مسیر تردد کامیون مشخص و ضمن هماهنگی‌های قضائی یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در نهایت کامیون مذکور شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با انتقال خودرو به یگان پس از بررسی مدارک گمرکی در بررسی اولیه با توزیع محموله و مطابقت با اسناد ابرازی مشخص شد 9 تن پارچه اضافه به‌صورت قاچاق در کامیون بارگیری شده است.

کرمی ارزش محموله مکشوفه قاچاق را حدود 10میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سرانجام راننده تحویل مرجع قضایی استان شده و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com