کد خبر ۴۴۴۴۹ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۳
در بخش آقایان؛

مسابقات اوقاف قم در رشته قرائت تحقیق خاتمه یافت/ اعلام غیر رسمی نفرات برتر

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان خاتمه یافت ، نتایج رسمی مسابقات همان طور که عنوان شده بود توسط ستاد مسابقات به صورت رسمی اعلام خواهد شد ، اما اسامی نفرات برگزیده به صورت غیر رسمی قابل پیش بینی است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، در ادامه رقابت های چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم عصر امروز 20 مرداد ماه رقابت های تحقیق در مجتمع امامزاده شاه سیدعلی برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.با توجه به اینکه نتایج نهایی نفرات برتر توسط ستاد برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایکنا تنها به صورت غیررسمی به اعلام نتایج می پردازد.براساس این گزارش مهدی فروغی موفق به کسب رتبه اول و مسیح نژاد موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شد.محمد زاهدی و میثم حمیدی نیک نیز بیشترین شانس را برای راهیابی به مسابقات کشوری و کسب رتبه سوم دارند که البته نتایج رسمی همان طور که عنوان شد توسط ستاد مسابقات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.هم اکنون مسابقات دعاخوانی در سالن مسابقات  در حال برگزاری است و در ادامه نیز مسابقات تواشیح برگزار می شود.

یادآور می شود چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم از 17 مرداد با حضور 300 زن و مرد در این مکان در حال برگزاری است و تا ساعتی دیگر پرونده این مسابقات نیز بسته خواهد شد.
 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com