کد خبر ۴۴۴۵۷ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
سرمربی تیم هئیت فوتبال قم:

جوانی و بی‌تجربگی هئیت فوتبال علت نمایش ضعیف این تیم در لیگ بر‌تر است

سرمربی تیم هئیت فوتبال قم گفت: مثل شش بازی گذشته تیم هئیت فوتبال خوب بازی کرد اما به‌خاطر جوانی و بی‌تجربگی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ابوالفضل ثانی در حاشیه بازی تیم‌های هئیت فوتبال قم با آتلیه‌طهران قم که در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد، با تاکید بر بازی خوب تیم خود در نیمه دوم اظهار داشت: مثل شش بازی گذشته تیم هئیت فوتبال خوب بازی کرد اما به‌خاطر جوانی و بی‌تجربگی نتیجه را واگذار کرد.

وی با اشاره به نمایش قابل قبول از هر دو تیم در بازی امروز افزود: بازی امروز در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بازیکنانی هم که در هر دو تیم حضور داشتند از بازیکنان خوب و آماده کشور بودند و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

ثانی از خود به عنوان بدشانس‌ترین مربی لیگ یاد کرد و گفت: در تمام بازی‌هایی که تیم ما در لیگ انجام داده، عملکرد بسیار خوبی داشته است اما منجر به کسب نتیجه و امتیاز نشده که دلیل اصلی آن نیز جوانی و دیر بسته شدن تیم است.

وی جوانی تیم هئیت فوتبال را عامل اصلی شکست در بازی امروز دانست و ادامه داد: تیم هئیت فوتبال تیم جوانی است که تجربه‌های بازی‌های در این سطح را کمتر دارند و به‌خاطر همین نیز گاهی با اعتماد نفس کمتری در زمین ظاهر می‌شوند اما با بازی خوب خود در نیمه دوم ثابت کردند که تیم آینده دار و قابل اعتنایی هستند.

ثانی با تمجید از عملکرد تیم حریف تاکید کرد: تیم آتلیه گلچینی از بهترین بازیکنان قم هستند که اگر من مربی این تیم بودیم قهرمان لیگ بر‌تر می‌شدم اما با این وجود در نیمه دوم در برابر نیروی جوانی و انگیزه تیم هئیت فوتبال عملا حرفی برای گفتن نداشتند.

سرمربی هئیت فوتبال قم با ابراز رضایت از نمایش شاگردان خود در نیمه دوم تصریح کرد: تیم بر‌تر نیمه دوم هئیت فوتبال بود اما با بدشانسی و خوردن گل‌های پی در پی شیرازه تیم از هم پاشید اما با تلاش بیشتر به ادامه فصل امیدواریم.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب تیم هئیت فوتبال قم خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم که وضعیت تیم به اما و اگر‌ها نکشد باید تیم را از همین امروز برای ادامه فصل تقویت کنیم در غیر این صورت انتظار هر چیزی را می‌توان داشت.

انتهای پیام /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com