کد خبر ۴۴۴۶۲ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
با برتری برابر تیم هیئت فوتبال قم رخ داد؛

پیروزی تیم فوتسال آتلیه طهران قم در دربی لیگ برتر فوتسال

قم - تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال ایران برابر همشهری خود هیئت فوتبال قم پیروز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد و در مهمترین بازی هفته در دربی تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال تیم آتلیه طهران قم از سد همشهری خود عبور کرد.

تیم های فوتسال آتلیه طهران قم و هیئت فوتبال قم، در جدال تیم های همشهری لیگ برتر برابر هم صف آرایی کردند که این بازی پرگل که شامگاه جمعه برگزار شد در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم آتلیه طهران به پایان رسید.

در این بازی هر ۲ تیم شروعی طوفانی داشتند و بخش اعظم گل های بازی در نیمه اول به ثمر رسید به طوری که ابتدا ناصر اطمینان ۲ بار متوالی روی ۲ شوت دروازه تیم هیئت فوتبال قم را گشود اما مهدی زاهدی یکی از گل های خورده هیئت فوتبال قم را پاسخ گفت.

در ادامه تیم آتلیه طهران قم باز هم به گل رسید و این بار نوبت به طاها نعمتیان رسید تا سرخپوشان را به گل سوم برساند اما این پایان کار نبود و سعید قلندری نیز گل چهارم تیم آتلیه طهران قم را به ثمر رساند.

گلی که محمد کرمانی بازیکن کهنه کار تیم هیئت فوتبال قم وارد دروازه محمد رضا دهقان کرد اختلاف گل را به ۲ گل رساند تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم آتلیه طهران قم در پایان نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم ، تیم آتلیه طهران قم بازی محتاطانه تری در پیش گرفت و تلاش کرد بازی را کنترل کند و همین موضوع فرصت های گل بیشتری در اختیار تیم هیئت فوتبال قم قرار داد اما بی دقتی بازیکنان این تیم از یک سو و درخشش محمد دهقان دروازه بان آتلیه طهران مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.

سعید قلندری در نیمه دوم گل پنجم آتلیه را به ثمر رساند اما این گل بار دیگر روی کار تیمی زیبای هیئت فوتبال قم با ضربه تمام کننده فرهاد فلامرزی پاسخ داده شد تا مسابقه در نهایت با پیروزی ۵ بر ۳ تیم آتلیه طهران به انتها برسد.

از این بازی استقبال پرشوری به عمل آمد و تماشاگران قمی بازدید خوبی از دربی فوتسال قم داشتند ضمن این که علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مهمان ویژه این بازی بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com