کد خبر ۴۴۴۶۸ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

نسل چهارم دیتای تلفن همراه اول در قم به ۴.۵G ارتقا می‌یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: جایگاه واقعی خبرنگار را به‌عنوان قوه چهارم کشور باید در نظر گرفت و با این نگاه باید بپذیرم که نقد منصفانه می‌تواند در اصلاح عملکرد مدیران و برنامه‌های شهری بسیار مؤثر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید اسدالله دهناد با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ نقد منصفانه اظهار داشت: خبرنگاران حلقه اتصال بین دولت و مردم بوده و از جایگاه مهمی در توسعه کشور برخوردار هستند.

وی نقد را عامل اصلاح عملکرد مدیران دانست و افزود: جایگاه واقعی خبرنگار را به‌عنوان قوه چهارم کشور باید در نظر گرفت و با این نگاه باید بپذیرم که نقد منصفانه می‌تواند در اصلاح عملکرد مدیران و برنامه‌های شهری بسیار مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم  حوزه مخابرات را نوعی رسانه دانست و افزود: این  وحدت مأموریت و تناسب کاری با خبر و خبرگزاری‌ها با مخابرات از یک جنس است در نتیجه این ارتباط تنگاتنگ نوعی همکاری و ارتباط همیشگی را می‌طلبد و مخابرات آمادگی هرگونه همکاری را با رسانه‌های استان دارد.

دهناد از 1400 کیلومتر فیبر نوری در استان قم خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها شرایط ارائه خدماتی که در استان قم وجود دارد را ندارند و در کمتر استانی می‌توانیم شاهد اتصال 150 هزار مشترک همراه اول به اینترنت پرسرعت باشیم، همچنین در حوزه خدمات تلفن ثابت هم بسیاری از استان‌ها امکانات استان قم را ندارند.

وی شرایط قم را در حوزه دیتا قابل‌ توجه خواند و خاطرنشان کرد: به‌ روزترین سیستم‌های دیتا در استان قم وجود داشته و در سال گذشته با ارتقاء سایت‌های تلفن همراه از نسل دو به نسل سه و از نسل سه به نسل چهار با هزینه‌ای بالغ‌بر 130 میلیارد تومان جزء پیشگامان این حوزه هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم  همچنین از ارتقاء  نسل چهار به G 4.5 در هفته آینده خبر داد و گفت:در راستای ارتقاء کیفیت دیتای تلفن همراه اول در استان قم کارهای بسیار خوبی انجام‌شده و فاز تکمیلی و فاز 7 در دستور کار است  و مدیریت طراحی و نصب آن از همین هفته شروع‌شده است.

وی استان قم را در طرح اتصال منازل به فیبر نوری بعد از مراکز دولتی و دانشگاه‌ها جزء استان‌های پیشگام دانست و تصریح کرد: در طرح FTTH از سال گذشته تا امروز بیش از 34 هزار ظرفیت در قم ایجادشده است که امیدواریم تا پایان سال با افزایش 20 هزار ظرفیت دیگر به 54 هزار ظرفیت در استان قم برسیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com