کد خبر ۴۴۴۸۱ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰

توقیف 2500 کیلوگرم آرد حشره زده در یکی از نانوایی‌های قم

سرپرست مرکز بهداشت قم گفت: دربازرسی صورت گرفته ازیک نانوایی این استان ، 2500 کیلوگرم آرد فاسد کشف و توقیف شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، محمد جواد باقری با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش شکایت از یک واحد نانوایی واقع درمنطقه پردیسان، کارشناسان در بازدید از این نانوایی، آردهای حشره زده را کشف و توقیف کردند و پرونده تخلف در اختیار دستگاه های ذیربط قرار گرفت. پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
وی، به کشف 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته نیز اشاره و بیان کرد: این میزان مواد غذایی که عمدتا شامل گز، زیتون پرورده، دوغ و نوشابه بود، از مجتمع بین راهی کشف و ضبط شد. 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی در محورهای مواصلاتی قم مشغول فعالیت هستند.
باقری افزود: 1500 لیتر آبلیموی تقلبی، 300 لیتر سرکه تقلبی، 200 کیلوگرم جوهر لیمو و چهار کیلوگرم رنگ صنعتی نیز از یک واحد کارگاه تولید آبلیمو کشف شد.
وی با اشاره به نظارتهای بهداشتی توسط مرکز بهداشت قم، افزود: این نظارت ها همواره در سطح استان ادامه دارد و کارشناسان بهداشتی با تمام توان در راستای نظارت بر بهداشت مراکز مختلف نظارت دارند.
به گفته وی، همشهریان می توانند مشکلات بهداشتی مراکز مختلف را درتماس با سامانه تلفنی 190 گزارش دهند تا درکوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان این مرکز مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com