کد خبر ۴۴۴۸۶ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
در 10 وزن رده بزرگسالان

برترین مشت‌زنان قم معرفی شدند

رقابت‌های بوکس قهرمانی و انتخابی رده سنی بزرگسالان استان قم با معرفی برترین مشت‌زنان در 10 وزن به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای قهرمانی بوکس استان قم با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌‌‌ بوکس در رده سنی بزرگسالان با حضور بوکسورهای متولد 11 دی‌ماه سال 1355 تا 1377 به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

این در حالی است که تمامی قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته ملزم به حضور در مسابقات قهرمانی استان بودند تا در آستانه مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور، نفرات اعزامی قم با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی فدراسیون با تصمیم کمیته فنی از بین نفرات برتر مسابقات انتخاب ‌شوند.

شرکت کنندگان در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان قم برای کسب عناوین برتر اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی رینگ رفتند، در حالی که این مسابقات با حضور 58 بوکسور از هشت باشگاه این رشته در استان قم برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها و در وزن 49 کیلوگرم احمد رضایی بر سکوی قهرمانی ایستاد، در وزن 52 کیلوگرم عنوان قهرمانی سهم عباس چهرقانی شد و در وزن 56 کیلوگرم محمد مرادی‌سپهر با سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

در وزن 60 کیلوگرم مرتضی حسینی رتبه نخست را به دست آورد، در وزن 64 کیلوگرم علی مرادی‌سپهر به مقام قهرمانی دست یافت، در وزن 69 کیلوگرم حمید عرب‌خانی بر سکوی نخست جای گرفت و در وزن 75 کیلوگرم اسماعیل محبی و محمد نصیری بر سکوی برتر ایستادند.

در وزن 81 کیلوگرم محمدعلی شمس فاتح رقابت‌ها شد، در وزن 91 کیلوگرم محمدجواد نهاوندی به مقام قهرمانی رسید و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم علی محبتی به مدال طلا رسید، در حالی که داوران این مسابقات احمد مهاجر، نصرالله عسگری، ابوالفضل بهرامی، رضا آقایی، جواد یوسفی، رضا صادقی و مجید عباس‌زاده بودند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com