کد خبر ۴۴۴۹۱ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اتمام پروژه‌های عمرانی در اولویت شورای شهر قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اولویت کار شورای پنجم این شهر باید اتمام پروژه‌های عمرانی در شهر، تلاش برای کاهش ترافیک و افزایش فضای سبز در این شهر به خصوص مناطق محروم باشد.

امیر علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت شورای چهارم شهر قم در بخش خدمات شهری اظهار کرد: در دوره فعالیت این شورا کارخانه پسماند در سایت البرز راه اندازی شد، کمیسیون خدمات شهری شورای چهارم پیگیری‌های زیادی را در زمینه افزایش امکانات آتش نشانی شهر قم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در شورای شهر قم در زمینه تفکیک زباله تلاش کردیم تا این کار از مبدا صورت بگیرد، اما اجرای چنین برنامه ای به صورت کامل نیاز به بودجه دارد، اما شهرداری قم همچون شهرهای دیگر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در منطقه پردیسان با کمبود زیرساخت‌ها مواجه هستیم و باید زیرساخت‌ها را در این منطقه افزایش بدهیم، روند افزایش جمعیت را در منطقه پردیسان شاهد هستیم و باید با توجه به این افزایش جمعیت از گذشته پیش بینی می‌شد که به چه اندازه نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه وجود دارد.

احمدی با اشاره به مشکلات زیربنایی منطقه پردیسان اظهار کرد: این منطقه مشکلات زیادی در زمینه خیابان‌ها و فاضلاب دارد و باید طی سال‌های آینده کارهای بیشتری در زمینه حل این مشکلات صورت بگیرد، شورای شهر قم پیگیری‌های زیادی را برای رفع مشکلات منطقه پردیسان داشته است.

وی ادامه داد: برخی از خیابان‌های منطقه پردیسان عرض کمی دارد و این مساله مشکلاتی را برای آتش نشانی در منطقه به وجود آورده است، همچنین در منطقه پردیسان ساختمان‌های مرتفع زیادی وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: نیاز به افزایش فضای سبز در منطقه پردیسان وجود دارد، اما مشکل اصلی این منطقه فاضلاب است.

احمدی در پایان با اشاره به اولویت‌های شورای پنجم شهر قم خاطرنشان کرد: به نظرم اولویت کار این شورا باید اتمام پروژه‌های عمرانی در شهر، تلاش برای کاهش ترافیک در قم و افزایش فضای سبز در این شهر به خصوص مناطق محروم باشد. 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com