کد خبر ۴۴۴۹۶ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۰
امیدوارم در قم پیروز شویم

فکری: حضور نکونام تنور لیگ یک را گرم‌تر می‌کند/ فاصله استقلال با صدر جدول زیاد است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حضور جواد نکونام در لیگ یک تنور مسابقات را گرم‌تر می‌کند.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 3 بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول لیگ یک اظهار داشت: استارت خیلی خوبی زدیم این برد روحیه تیمی را تقویت می‌کند امیدوارم روند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشد از نظر فنی توانایی آن را داریم که بردهایمان را تکرار کنیم اما از نظر شخصیتی‌ هم بازیکنان باید به درجه‌ای برسند که با یک یا دو پیروزی راضی نشوند و به تلاش خود ادامه بدهند.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه با صبای قم عنوان کرد: صبا یک تیم لیگ برتری بوده و تیم‌های لیگ برتری اسم و رسمی دارند و نسبت به لیگ یکی‌ها اعتماد به ‌نفس بیشتری دارند. امیدوارم در قم هم پیروز شویم و دست پر به خانه برگردیم.

فکری در مورد سرمربی‌گری جواد نکونام در تیم خونه به خونه اظهار داشت: نکونام وزنه‌ای است و اسمش بزرگ است البته او به تجربه هم نیاز دارد. حضور نکونام تنور رقابت‌های لیگ یک را گرم‌تر می‌کند و می‌تواند توجه رسانه‌ها را به این رقابت‌ها بیشتر کند. من یک مازندرانی هستم و امیدوارم که نکونام که سرمربی یک تیم مازندرانی شده موفق شود.

مربی اسبق استقلال در مورد پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در زمان مسابقه استقلال ما تمرین داشتیم و فرصت نکردم بازی استقلال را خوب ببینم. با این حال استقلال برای اینکه از کورس لیگ برتر عقب نماند باید این بردها تداوم داشته باشد تا در صورتی که حریفان بالاتر از استقلال امتیاز از دست دادند آبی‌پوشان از این فرصت استفاده کنند. گرفتن 4 امتیاز از 3 بازی برای استقلال خیلی مناسب نیست. فاصله 5 امتیازی این تیم با صدر جدول خیلی زیاد است و باید آن را جبران کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com