کد خبر ۴۴۴۹۹ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۳
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم:

نهضت مطالبه‌گری‌ در بین رسانه‌ها و اصحاب رسانه راه‌اندازی شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: باید فرهنگ‌سازی و گفتمان سازی به‌ویژه نهضت مطالبه گری و پاسخگویی در میان رسانه‌ها و اصحاب رسانه راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، در حاشیه بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم استان قم، ضمن تبریک روز خبرنگار و با تشکر از زحمات اصحاب رسانه، با اشاره به محرومیت و مظلومیت قشر رسانه اظهار داشت: باید مسئولان برای وضعیت معیشتی این قشر مظلوم در سراسر کشور به‌ویژه خبرنگاران استان قم چاره‌اندیشی کنند و در این ارتباط مسئولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سنگین است.

وی با تأکید بر راه‌اندازی حرکت و پویش جهانی در زمینه خبر و رسانه در سطوح بین‌المللی گفت: راه‌اندازی انجمن خبرنگاران شیعی و اسلامی با محوریت قم از ضروریات است که باید انجام گیرد، چراکه در شرایط آخرالزمانی معارف دینی باید از قم به سایر بلاد انتقال یابد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به جایگاه ویژه استان قم افزود: در عرصه انتقال معارف دینی به عرصه بین‌الملل استان قم این ظرفیت را دارد که معارف دینی به سایر بلاد انتقال دهد، از این‌رو باید در این ارتباط یک نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تشکیل و به یک همگرایی در این زمینه برسیم.

ولدان بابیان اینکه باید در راستای درآمدزایی و الگودهی متناسب با اقتصاد مقاومتی در ارتباط با وضعیت معیشتی اصحاب رسانه اقدامات لازم صورت گیرد، ابراز کرد: از این‌رو باید شورای رسانه جمعی با محوریت مساجد راه‌اندازی شود.

به گفته رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم باید فرهنگ‌سازی و گفتمان سازی به‌ویژه نهضت مطالبه گری و پاسخگویی در میان رسانه‌ها و اصحاب رسانه راه‌اندازی شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com