کد خبر ۴۴۵۱۳ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰

سکوت سایت و کانال تلگرامی شهرداری در برابر فوت دستفروش قمی

سایت خبری شهرداری قم و کانال تلگرامی این مجموعه در برابر فوت دستفروش قمی که گفته می شود توسط ماموران شهرداری کشته شده، سکوت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، گفته می شود روز گذشته ماموران سد معبر شهرداری قم، اقدام به درگیری با یک دستفروش کرده و این درگیری منجر به کشته شدن وی شده است.

مرحوم مظفر عباسی از دستفروشان قمی بوده که دارای سه فرزند کوچک است و به گفته برادر مرحوم، متاسفانه روز گذشته بر اثر درگیری با ماموران شهرداری کشته شده است.

این موضوع فضای ملتهبی را در شهر ایجاد کرده و مجموعه شهرداری قم در کانال تلگرامی و سایت خود سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

از سوی دیگر روز گذشته یک پیمانکار به دلیل طلب مالی که داشت در مقابل شهرداری اقدام به خودسوزی کرد که این اقدام نیز واکنش های بسیاری را به همراه داشت اما باز هم سایت خبری و کانال تلگرامی شهرداری قم سکوت کرده است.

شهردار و معاونان شهرداری نیز در این عرصه سکوت کرده اند و جای این سئوال مهم پیش می آید که چرا در این عرصه مدیر مدبر در محل بحران حاضر نمی شود و مدیریت بحران نمی کند؟

 

0000

 

00

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com